Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:13:58 GMT

زلاتان ماهیانه یک میلیون یورو دستمزد می‌خواهد!

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۳۵۲۷

زلاتان ماهیانه یک میلیون یورو دستمزد می‌خواهد!

به نظر می رسد که زلاتان ابراهیموویچ طی روزهای آینده تیم جدید خود را انتخاب کند اما خبرها حاکی از آن است که او خواهان دستمزد زیادی است.

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ به زودی یک بازیکن آزاد خواهد شد چرا که قراردادش در پایان ماه دسامبر با باشگاه لس آنجلس گلکسی به پایان می رسد و خود او نیز طی روز های اخیر از تصمیم جدی اش مبنی بر خروج از لیگ حرفه ای امریکا پرده برداشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلان، بولونیا، رم و ناپولی باشگاه‌هایی هستند که به جذب این ستاره سوئدی علاقه نشان داده اند.

 

انتقال زلاتان به هر باشگاهی قطعا هزینه های گزافی برای آن تیم به همراه خواهد داشت. نشریه la Repubblica امروز در گزارشی مدعی شد که زلاتان برای حضور در هر تیمی دستمزد ماهانه یک میلیون یورو و برای مدت 6 ماه تقاضا می کند.

 

 

 

 

میلان بیشترین ارتباط و مذاکره را با مهاجم سابق خود داشته است. آن ها امیدوار هستند که زلاتان درخواست خود را به قرارداد شش ماهه و با ارزش 4 میلیون یورو کاهش دهد؛ پیشنهادی که احتمالا مورد قبول زلاتان نیز واقع خواهد شد چرا که به نظر می رسد خود این بازیکن 38 ساله نیز علاقه زیادی برای پیوستن به میلان داشته باشد. زلاتان ابراهیموویچ بین سال های 2010 تا 2012 در میلان حضور داشت و موفق شد در این مدت 56 گل برای روسونری به ثمر برساند.

 

آث میلان زلاتان ابراهیموویچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان زلاتان ابراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۳۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟

به گزارش تابناک، در روزهای اخیر صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت:«همواره برخی از اعضای شورای عالی کار از تصمیمات شورا گلگی می‌کنند، به همین منظور برای برون رفت از این گلایه‌ها بهتر این است که مجلس محترم شورای اسلامی که برآمده از آحاد مختلف جامعه است و کل ملت را نمایندگی می‌کند، حداقل دستمزد را تعیین کند.» 

اظهارات مطرح شده از سوی وزیر کار با حواشی همراه شد. به عنوان مثال نایب‌رئیس فراکسیون کارگری مجلس در این باره بیان کرد که وزیر کار نباید از تعیین دستمزد شانه خالی نکند. 

به این ترتیب تابناک، ماجرا را از صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیگیری کرد. وی در پاسخ به این سوال که بالاخره  سپردن تعیین قیمت دستمزد کارگران به مجلس به کجا رسید؟ گفت: قرار شد به شکل مسبوق به سابقه سه جانیه گرایی درباره تعیین دستمزد کارگران تصمیم‌گیری شود.

دیگر خبرها

  • تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟
  • دستمزد راهنمایان گردشگری برای ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستمزد راهنمایان گردشگری مشخص شد
  • گل ژیرو به جنوا (میلان 3-2 جنوا)
  • گل کالب اکوبان به میلان (میلان 1-2 جنوا)
  • گل الساندرو فلورنتزی به جنوا (میلان 1-1 جنوا)
  • اجاره خانه در رباط کریم چند؟
  • ببینید | روایت گوینده اخبار هواشناسی درباره درآمد ماهیانه‌اش!
  • ادعای بزرگ خبرنگار صداوسیما درباره میزان حقوق ماهیانه‌اش | فیلم
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد