Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آیت‌الله علوی‌گرگانی از همه نمایندگان مجلس درخواست کرد با قاطعیت جلوی ایجاد التهاب معیشتی در جامعه را گرفته و از دولت محترم نیز خواست تا دیر نشده در تصمیم افزایش قیمت بنزین تجدید نظر کند. تاریخ انتشار: 14:31 - 25 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۳۴۷ به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از حوزه، آیت‌الله محمدعلی علوی‌گرگانی با صدور بیانیه‌ای با ابراز تأسف  از گرانی بنزین اظهار داشت: اینجانب از همه نمایندگان مجلس می‌خواهم که با قاطعیت جلوی ایجاد التهاب معیشتی در جامعه را گرفته و از دولت محترم نیز می‌خواهم که تا دیر نشده در تصمیم خود تجدید نظر کرده و با همفکری کارشناسان دلسوز و متعهد و به کار گیری جوانان مؤمن و متعهد و نخبه به تقویت تولید داخلی و حل اساسی مشکلات آن اهتمام ورزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن بیانه به این شرح است:

بسمه تعالی

خبر ناراحت کننده افزایش ناگهانی قیمت بنزین در شرایط فعلی که اثر تحریم‌ها و افزایش غیر متعارف ارز بر زندگی مردم فشار زیادی را وارد کرده است موجب ناراحتی شدید اینجانب گردیده است.

تمام مسئولین دلسوز و مدیران مملکتی باید توجه داشته باشند که در شرایط فعلی ایجاد آرامش در جامعه و دوری از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و حفظ وحدت ملی، پرهیز از ایجاد التهاب در جامعه مخصوصا در وضعیت اقتصادی مردم یک اصل مهم می‌باشد، لذا هر گونه رفتاری که موجب بروز مشکلات معیشتی بیشتر در شرایط فعلی برای مردم شود، از نظر اینجانب ناپسند و بر خلاف مصالح ملی است.

اینجانب از همه نمایندگان مجلس می‌خواهم که با قاطعیت جلوی ایجاد التهاب معیشتی در جامعه را گرفته و از دولت محترم نیز میخواهم که تا دیر نشده در تصمیم خود تجدید نظر کرده و با همفکری کارشناسان دلسوز و متعهد و به کار گیری جوانان مؤمن و متعهد و نخبه به تقویت تولید داخلی و حل اساسی مشکلات آن اهتمام ورزند.   بیشتر بخوانید: آیت‌الله صافی‌گلپایگانی: نمایندگان مجلس طرح گرانی بنزین را لغو کنند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مرجع تقلید گرانی بنزین بنزین 3 هزار تومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند

فیلم| حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • فیلم| حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند
  • خواب آلودگي راننده پژو جان پاکبان گرگاني را گرفت 
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات