Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرغم آنکه شرکت بوئینگ آمریکا در حال نزدیک شدن به گرفتن مجوز برای پرواز بوئینگ‌های ۷۳۷ مکس است، اما بسیاری از خدمه پرواز شرکت‌های بزرگ آمریکای نظیر امریکن ایرلاینز از کار کردن در این هواپیما به شدت واهمه دارند. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، با وجود اینکه شرکت بوئینگ آمریکا روز به روز به گرفتن مجوز و تائید ایمنی از سوی سازمان‌های هوانوردی آمریکا برای پرواز دوباره بوئینگ‌های ۷۳۷ مکس نزدیک می‌شود، اما بسیاری از خدمه پرواز در شرکت‌های هواپیمایی نظیر امریکن ایرلانز به شدت از حضور در این هواپیما‌ها می‌ترسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سقوط دو فروند از هواپیما‌های بوئینگ ۷۳۷ مکس در اواخر سال گذشته و اوایل سال جاری به کشته شدن ۳۴۶ نفر در اندونزی و اتیوپی منجر شده است.

چند روز پس از سقوط بوئینگ ۷۳۷ مکس خطوط هوایی اتیوپی پرواز آن‌ها در سراسر جهان ممنوع شد.

بنا به اعلام انجمن مهمانداران حرفه‌ای آمریکا آن‌ها خواستار شفاف سازی کامل نسبت به اتفاقی که در سقوط دو فروند هواپیما افتاد و اقداماتی که شرکت بوئینگ برای ایمن سازی بوئینگ‌های ۷۳۷ کرده است، هستند.

این اتحادیه گفته که تا پیش از تصمیم‌گیری نهایی برای حضور مهماندارن در هواپیمایی بونینگ ۷۳۷ مکس اطلاعات ارائه شده از سوی بوئینگ، سازمان‌های نظارت بر هوانوردی، شرکت‌های هواپیمایی و خلبان‌ها را مدنظر قرار خواهد داد.

لری باسانی، رئیس انجمن مهمانداران حرفه‌ای آمریکا به خبرنگاران گفت: من هر روز شاهد آن هستم که بسیاری از مهمانداران به من التماس می‌کنند که آن‌ها را دوباره به هواپیما‌های ۷۳۷ مکس بازنگردانم. ما خواهان آن هستیم که به ایمنی این هواپیما‌ها بدون شک و تردید برسیم.

بوئینگ که به شدت در تلاش است تا به ممنوعیت پرواز هواپیما‌های بونینگ ۷۳۷ مکس پایان دهد این هفته اعلام کرد که سازمان هوانوردی فدرال آمریکا روند صدور مجوز برای تأیید ایمنی باز طراحی نرم افزار کنترل پرواز این هواپیما‌ها را تا اواسط ماه دسامبر آغاز کرده است.

در صورت صدور این مجوز بوئینگ می‌تواند تحویل هواپیما‌های ۷۳۷ مکس به مشتریان را آغاز کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سقوط هواپیما های بوئینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۳۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست بلینکن از چین: با شرکت‌های آمریکایی عادلانه رفتار کنید

وزیر خارجه آمریکا در جریان سفر به چین که به دنبال حل‌وفصل مسائلی است که می‌تواند روابط تازه بهبود یافته این دو کشور را به خطر بیندازد، امروز – پنجشنبه – از چین خواست تا «رفتار عادلانه‌ای» در برابر شرکت‌های آمریکایی در پیش بگیرد.

به گزارش ایسنا، سفر «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به چین تازه‌ترین دیدار سطح بالا میان این دو کشور است و آنها درباره مسائلی نظیر تجارت جهانی و ارتباطات نظامی گفت‌وگو و رایزنی کرده‌اند.

خبرگزاری رویترز گزارش کرد که روابط واشنگتن و پکن به طور فزاینده‌ای بر سر مشکلاتی مثل چگونگی فعالیت شرکت‌های آمریکایی در چین، صادرات چین و ظرفیت تولید و هم‌چنین حمایت پکن از مسکو در جنگ اوکراین به مشکل برخورد کرده و اختلافاتی به وجود آمده است.

«متیو میلر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به نشستی که با مقام رسمی چینی در شانگهای برگزار شده، گفت که بلینکن نگرانی‌هایی را در رابطه با «سیاست‌های تجارت» عنوان کرده است.

وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد: «ایالات متحده به دنبال رقابت اقتصادی سالم با جمهوری خلق چین است و می‌خواهد رفتار عادلانه‌ای در قبال کارگران و شرکت‌های آمریکایی فعال در چین اتخاذ شود.»

چین «انتقادات بی‌اساسی» را مبنی بر اینکه ظرفیت تولیدش «بیش از حد» است، رد کرده و افزود که صنایع این کشور، از وسایل نقلیه الکتریکی گرفته تا پنل‌های خورشیدی، «رقابتی و نوآور» هستند.

آنتونی بلینکن فردا جمعه جهت دیدار با «وانگ یی» وزیر امور خارجه چین و احتمالا دیدار با «شی جین‌پینگ» رئیس‌جمهور این کشور به پکن سفر خواهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بایدن لایحه ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد
  • درخواست بلینکن از چین: با شرکت‌های آمریکایی عادلانه رفتار کنید
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • شکست پنجه عقاب در صحرای طبس
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • خون مردم و کودکان غزه بر روی دستان مالک واتس‌اپ