Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:37:18 GMT

حداقل دمای اهواز به ۱۳ درجه رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۳۷۸۸

حداقل دمای اهواز به ۱۳ درجه رسید

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: در این مدت گتوند با ۲۸.۸ و ایذه با ۵.۵ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان گزارش شدند.

وی افزود: آسمان خوزستان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، به تدریج همراه با افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و تندباد لحظه‌ای به ویژه در مناطق شمال‌ شرق، شرق، جنوب‌شرقی، جنوبی، مرکزی و جنوب غربی آن پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سبزه زاری، کاهش محسوس دما بین پنج تا هفت درجه سانتیگراد از روز یکشنبه جاری در خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها هواشناسی بارش باران کاهش دما خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی بارش باران کاهش دما خوزستان هواشناسی بارش باران کاهش دما خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۳۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده

به گزارش خبرآنلاین؛براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

ایسنا در خبری نوشت:همچنین برای امروز و فردا در ارتفاعات شرقی استان در بعضی ساعتها افزایش ابر و افزایش باد، گاهی رگبار پراکنده باران با احتمال رعدوبرق دور از انتظار نیست.

شایان ذکر است از روز یکشنبه روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار است.


آسمان تهران فردا شنبه (۸ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد و در روز یک شنبه (۹ اردیبهشت ماه) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.


طی فردا و پس فردا ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۲ و ۴ درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران و ورامین و پیشوا با بیشینه دمای ۲۸ و ۲۹ درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه استان تهران خواهد بود.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899801

دیگر خبرها

  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید
  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق خوزستان
  • اوج گیری گرما در اروند