Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: ۲۰۰ نفر از مادران و فرزندان خردسال تحت حمایت به مشهد مقدس اعزام شدند.

حجت‌الاسلام علی‌محمد اسلامی منش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد گفت: هم‌زمان با هفته وحدت و میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) 200 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد شامل 129 نفر از مادران و 71 نفر از فرزندان خردسال تحت حمایت به اردوی زیارتی، آموزشی مشهد مقدس مشرف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه برنامه‌های اردویی این نهاد در قالب زیارتی و آموزشی برگزار می‌شود، گفت: هم‌زمان با هفته وحدت و میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) 200 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد شامل 129 نفر از مادران و 71 نفر از فرزندان خردسال تحت حمایت به اردوی زیارتی، آموزشی مشهد مقدس مشرف شدند.

وی افزود: در این دوره اردویی که به مدت پنج روز برگزار شد، مددجویان تحت حمایت علاوه بر زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) از کارگاه‌های آموزشی متناسب با شرایط سنی شرکت‌کنندگان بهره‌مند شدند.

وی گفت: طی شش‌ماهه نخست سال جاری ۲۲۱۱ مددجوی تحت حمایت این نهاد به اردوی زیارتی مشهد مقدس و قم و اردوهای آموزشی و تربیتی اعزام شدند، در این مدت ۸۵۰ نفر از مددجویان بهره‌مند از برنامه‌های اردویی دانش‌آموز، ۸۳ نفر دانشجو و طلاب علوم دینی، ۹۹۲ نفر سرپرست خانوار، ۳۶ سالمند، ۸۶ نفر جوانان در آستانه ازدواج، ۱۰۳ نفر دختران جامانده از ازدواج، ۶۱ نفر دختران بازمانده از تحصیل بوده‌اند.

 

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته وحدت هفته کتاب مساجد وحدت اردبیل شبستان یزد کمیته امداد امام خمینی ره مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۴۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد

محمد قصابی افزود: این پرواز‌ها روز‌های جمعه هر هفته به صورت رفت و برگشت در مسیر مشهد - اردبیل و اردبیل -مشهد توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه اولین پرواز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه انجام خواهد شد، اظهار کرد: بر همین اساس هواپیمای BAE. باشماره پرواز ۱۰۹۸ راس ساعت ۱۵:۳۰ از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد برخاسته و راس ساعت ۱۷:۵۰ در فرودگاه اردبیل به زمین خواهد نشست.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل بیان کرد: این هواپیما همچنین روز جمعه راس ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه فرودگاه اردبیل را به مقصد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ترک کرده و راس ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه در فرودگاه مشهد به زمین خواهد نشست.

قصابی اضافه کرد: در صورت استقبال مردم، پرواز هواپیما از فرودگاه اردبیل به مشهد و بالعکس افزایش خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • وزیر کشور وارد مشهد شد
  • شاد، اما خسته!
  • شاد اما خسته
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز