Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت آخرین مباحث مطرح شده در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی درباره افزایش قیمت بنزین را تشریح کرد.

به گزارش قدس آنلاین، علی ربیعی در گفت‌وگو با بخش  خبری شبکه یک سیما درباره برگزاری جلسه شورای عالی اقتصادی کشور اظهار کرد: ما در مباحث اصلاح ساختار بودجه کشور و اقتصاد چهل و دومین جلسه شورای عالی اقتصادی را برگزار کردیم و در این جلسه ابتدا گزارشی از سوی آقای عبدالرضا رحمانی فضلی درباره چگونگی افزایش قیمت بنزین  ارائه شد و سپس آقای نوبخت نیز گزارشی را به حاضران جلسه ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سران قوا از تلاش وزیر کشور برای اجرای طرح افزایش قیمت بنزین تشکر کردند و خواستار همکاری همه دستگاه‌ها و قوا برای اجرای بهتر آن شدند.

سخنگوی دولت با تاکید بر این که یکی از موضوعات مطرح شده در این نشست چگونگی اجرای این طرح و تاکید بر حفظ و اجرای عدالت اجتماعی بود گفت :ما در این جلسه در مورد لزوم برقراری عدالت اجتماعی و برخوردار شدن 60 میلیون نفر در کشور از مزایای این طرح و از جمله خانوده های کم درآمد بحث کردیم.

ربیعی در پایان با تاکید بر هماهنگی کامل قوه قضاییه با این طرح،  اظهار کرد: هدف مهم ما از اجرای این مبارزه با قاچاق بود و نیز به مدیریت مصرف و بهتر شدن وضعیت اقتصادی توجه داشتیم که در این زمینه بحث و بررسی هایی صورت گرفت.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: علی ربیعی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد

عدم توافق نمایندگان دولت و جامعه کارگری در شورای عالی کار، اعمال تغییرات در افزایش حق مسکن و سایر موارد را منتفی کرد.

به گزارش مهر، امسال حداقل دستمزد کارگران در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار تعیین شد؛ هر چند به امضا نمایندگان جامعه کارگری نرسید.

در سال جدید و پس از فروکش کردن فضا ملتهب تعیین حداقل دستمزد، قرار شد در نخستین جلسه شورای عالی کار در سال ۱۴۰۳، با تغییراتی در مصوبه مانند افزایش ۳۵ درصدی حق مسکن و نیز افزایش یک درصد به ۲۲ درصد سایر موارد، مصوبه تعیین حداقل دستمزد به امضا جامعه کارگری نیز برسد.

 

در این راستا دولت اصرار داشت نمایندگان جامعه کارگری کل مصوبه را امضا کنند، اما نمایندگان جامعه کارگری تاکید دارند تنها افزایش حق مسکن به امضا برسد. در نتیجه عدم توافق نمایندگان دولت و جامعه کارگری در شورای عالی کار، اعمال تغییرات را منتفی کرد.

گفتنی است، حداقل دستمزد کارگران در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار مبلغ ۸ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان تعیین شد.

دیگر خبرها

  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد
  • بهبود وضعیت بنادر، گمرکات وانبارهای اموال در استان هرمزگان
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • حق مسکن افزایش پیدا کرد؟ | توضیحات مهم مدیرکل روابط کار وزارت تعاون
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها
  • آیا قانون افزایش ظرفیت پزشکی متوقف می‌شود؟
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»