Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خدمات بیمه تکمیلی درمان ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا به‌ صورت کامل الکترونیکی می‌شود.

 علیرضا امینی در رابطه با الکترونیکی شدن خدمات بیمه تکمیلی درمان ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا افزود: در راستای افزایش دقت و تسهیل در ارائه خدمت به ایثارگران و خانواده محترم آنها اقدامات مهمی در زمینه فناوری اطلاعات در حوزه بیمه تکمیلی انجام شده که با شروع قرارداد جدید بیمه تکمیلی از ابتدای آذر سال جاری اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: طی این اقدامات، محاسبه مشمولین بیمه به شکل تمـام سیستمی صورت می‌پذیرد و سیستم به شکل خودکار تمام افرادی را که از لحاظ قانونی مشمول دریافت خدمت بیمه هستند شناسایی کرده و به شکل برخط از طریق وب‌سرویس به شرکت بیمه معرفی می‌کند.

مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه این اقدام نیـاز به مراجعه حضوری جـامعه ایثارگری را حذف کرده، ادامه داد:  به‌ محض ایجاد مشخصات ایثارگر در سامانه سجایا و در صـورت مشمول بودن از لحـاظ قـانونی، ایثارگر بـه همراه افراد تحت تکفل خود به‌صورت خودکار به فهرست بیمه‌شدگان بیمه تکمیلی افزوده شده و طی 24 ساعت به شکل الکترونیکی (وب‌سرویس) به شرکت بیمه‌گر معرفی می‌شود.

امینی تأکید کرد: مبنای محاسبات سیستم در خصوص مشمول بودن افراد بر اساس اطلاعات ثبت‌شده در سامانه سجایا است.

بیشتر بخوانید:

بیمه تکمیلی درمان ایثارگران تا ابتدای آذر ماه تمدید شد

/ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: براساس دستوالعمل ارائه خدمات ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال و ابلاغیه وزارت بهداشت در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همه خدمات بستری و سرپایی کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی دانشگاهی و بیمارستان‌های دولتی موظف به ارائه کلیه خدمات بستری رایگان هستند.

دکتر طباطبایی افزود: وزیر بهداشت اسفند سال گذشته از خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال خبرداد که این طرح در استان از اول اردیبهشت به طور کام در حال اجرا است.

او گفت: در اجرای این طرح بیمارستان‌های دولتی موظفند این خدمات را ارائه دهند و هیچ گونه دریافتی از از بیماران زیر هفت سال نداشته باشند.

به گفته طباطبایی دارندگان بیمه پایه مشمول این طرح هستند و چنانچه بیماری فاقد بیمه پایه باشد، می‌تواند با مراجعه به سازمان بیمه سلامت برای بیمه خود اقدام کند و از مزایای این طرح بهره‌مند شود.

والدین کودکان زیر هفت در صورت مشاهده تخلف در روند اجرای این طرح می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت موضوع را در میان بگذارند. 

دیگر خبرها

  • صندوق بیماران خاص، سخت درمان و نادر تشکیل شد/پوشش۱۰۷گروه بیماری
  • بودجه مورد نیاز برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال
  • ۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه