Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-05@08:03:23 GMT

بادامچیان: مساله کشور جناح بندی‌ها نیست

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۵۰۷۱

ساعت24- دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید براینکه مساله کشور جناح‌بندی و گروه‌بندی‌ها نیست، گفت: مساله این است چه کسی می تواند مشکلات کشور را حل و آنرا به سمت پیشرفت و توسعه رهنمون کند، تسلیم دشمنان نشود و تهدیدها را به فرصت تبدیل کند حالا می‌خواهد هر اسمی روی خود بگذارد.

«اسدالله بادامچیان»  با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم باید در تراز گام دوم انقلاب اسلامی باشد، یادآور شد: گام نخست را ایران با قدرت و اقتدار پشت سر گذاشت اما هنوز مشکلاتی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای بیرون آمدن از این مشکلات نیاز است که مجلس یازدهم، مجلس گام دوم باشد.

وی خاطرنشان کرد:  برای مجلسی در تراز گام دوم باید درنظر داشته باشیم چه کسی ارجح، افضل و بهتر است که اگر به مجلس برود بهتر می تواند آن را اداره و مشکلات را حل کند. پیامبر اسلام (ص) می فرمایند که هرکس خودش را میان مسلمانان پیش بیندازد اگر شایسته‌تر از او در جمع باشد، خیانت کرده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: برای عضویت در مجلس شرط این نیست که "حزب، جناح، جبهه و تشکل من باشد یا نه"؛ مهم این است چه کسی به درد نمایندگی مردم می خورد تا ملت را از مشکلات نجات دهد. اگر این شاخص را در نظر بگیریم طبعا مجلس یازدهم جزو بهترین مجالس خواهد شد.

اصول ثابت است، نو و کهنه ندارد

بادامچیان درباره اصولگرایی و نواصولگرایی، گفت: اینها همه فقط اسم است نو و کهنه یعنی چه؟ اصولگرایی مبنایی ثابت دارد مانند عدالت؛ تقوا؛ ارزش ها؛ سلامت سیاسی؛ پاکی؛ سلامت اخلاقی و بینش؛ که همه جزو اصول هستند و نو و کهنه هم ندارند.

وی درعین حال اضافه کرد: گاهی احساس می شود به تنوع جدیدی نیاز است؛ بنابراین اسم جدیدی برای خود ایجاد می کنند. به نظر من در جامعه آزاد این نوع بحث ها اشکالی ندارد. اگر می خواهیم در جامعه آزادی باشد این بحث ها هم باید مطرح شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی این اسم ها باهم جمع می شوند بعد از مدتی اختلاف سلیقه و انشعاب رخ می دهد. درحالی که مساله کشور این جناح بندی ها و گروه بندی ها نیست؛ مساله این است چه کسی می تواند مشکلات کشور را حل کند و آنرا به سمت پیشرفت و توسعه رهنمون کند، تسلیم دشمنان نشود و تهدیدهای دشمنان را به فرصت تبدیل و از آن استفاده کند؛ حالا می خواهد هر اسمی روی خود بگذارد.

این فعال اصولگرا درباره پیوستن به شورای وحدت اصولگرایان گفت: برای ایجاد ائتلاف بزرگ در انتخابات با همه همراهی می کنیم. حزب موتلفه لیست انتخاباتی خود را به دوستان ارزش گرا ارائه و در این باره جمعی عمل می کند.

بادامچیان اصولگرایان را به علنی نکردن اختلافات خود توصیه کرد و گفت: دعوا و جدل چه فایده ای دارد باید حرفی بزنیم که به نفع مردم باشد.

وی در ادامه درباره اختلاف نظرها درباره سرلیستی انتخابات قم و مشهد، گفت: این بحث ها نیاز به مطرح شدن ندارد؛ اصل، انتخابات است که همه شرکت کنند. این اختلافات را مفید نمی بینیم اگرچه اختلاف نظرها وجود دارد اما با نزدیک شدن انتخابات، همه به وظایف خود عمل می کنند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد

 


در حالی که پس از جدایی حمید مطهری از جمع مربیان کادرفنی برخی از رسانه‌ها اعلام کردند قراراست به زودی افشین قطبی کار خود را در کادرفنی تیم ملی آغاز کند، این خبر از سوی مهدی حاج باقر تایید نشد.

در این راستا حاج باقر ضمن اعلام دلخوری افشین قطبی از شایعاتی که برخی رسانه‌ها به آن پرداخته‌اند، تصریح کرد: امیر قلعه‌نویی حسن نیت خود را در خصوص همکاری قطبی در کادرفنی تیم ملی اعلام کرده است و قطبی هم صراحتا ضمن تشکر از این مساله، اعلام کرده است همواره دوست دارد به فوتبال ایران کمک کند، اما این مساله که به تازگی از سوی برخی رسانه‌ها در خصوص اضافه شدن قطبی به کادرفنی تیم ملی برسر زبان‌ها افتاده است، صحت ندارد و در صورت تکرار، به شکل قانونی این مساله را پیگیری می‌کنیم.

وی تاکید کرد: حضور قطبی به کادر فنی به شکلی که این رسانه مطرح نموده، به هیچ وجه مورد تایید قطبی و آقای قلعه‌نویی نیست.

tags # تیم ملی فوتبال ایران ، افشین قطبی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ۳ مساله تاثیر گذار بر تحولات منطقه
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • تلاش استکبار جهانی برای فراموشی مساله غزه بی‌نتیجه است
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • آیا کودکستان‌های کشور رتبه بندی می‌شوند؟
  • مساله اتباع بیگانه، امنیت، کم آبی و بیکاری چالش‌های اصلی فارس است
  • نقش دولت در دریافت زیرمیزی توسط پزشکان