Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزیر ، استعفای داورزنی را پذیرفته است و بزودی معاون جدید معرفی می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، مازیار ناظمی با اعلام تایید قبول استعفای محمد رضا داورزنی از سوی مسعود سلطانی فر گفت: استعفای معاون سابق قهرمانی بیستم آبان تقدیم وزیر شد و بیست و یک آبان مورد تایید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته عجیب اینجاست که خبر تایید استعفای داورزنی با چهار روز تاخیر اعلام عمومی شده است! سخنگوی وزارت ورزش و جوانان افزود: داورزنی از آن تاریخ در محل کار خود حضور ندارد و بزودی معاون جدید قهرمانی وزارتخانه معرفی خواهد شد.

حالا داورزنی با تمام قوا برای تصاحب مجدد صندلی ریاست فدراسیون والیبال ایران تلاش خواهد کرد و به احتمال قریب به یقین در انتخاباتی که بسیار شائبه برانگیز است، پیروز خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آلودگی هوا کارت سوخت تابناک ورزشی داورزنی سلطانی فر والیبال استعفا وزیر ورزش سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آلودگی هوا کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از معلمان برگزیده اهر باحضور معاون وزیر آموزش و پرورش

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت هفته معلم در مراسمی با حضور ابوالفضل غنی زاده فرماندار شهرستان اهر، محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و پور فتحی مدیر آموزش و پرورش از معلمان برگزیده شهرستان اهر تجلیل شد.

فیلم از حسین عبادی

کد خبر 6099025

دیگر خبرها

  • زنان متولد این ماه‌ها شخصیت قدرتمندی دارند!
  • افزایش فشارها برای استعفای سوناک
  • پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور سوگند یاد کرد/ استعفای دولت روسیه
  • مراسم تجلیل از معلمان برگزیده اهر باحضور معاون وزیر آموزش و پرورش
  • پذیرش ۵۳ درصدی دانشجو در مقطع دکتری به روش استادمحور
  • فشار وزیرجنگ اسرائیل بر نتانیاهو برای پذیرش آتش‌بس
  • فشار وزیرجنگ اسرائیل بر نتانیاهو برای پذیرش آتش بس در غزه
  • خبر مهم وزیر کشور درباره پذیرش اتباع جدید
  • خبر مهم وزیر کشور؛ از پذیرش اتباع جدید معذوریم!
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود