Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@02:17:30 GMT

کشف ۱۳ تن پرتقال رنگ شده با مواد غیر بهداشتی

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۵۲۶۲

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی از کشف ۱۳ تن پرتقال رنگ شده با مواد غیر بهداشتی خبر داد و گفت: این مرکز سورتینگ، اقدام به استفاده از رنگ‌های غیر مجاز و غیر بهداشتی برای بسته بندی مرکبات کرده بود.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی، دادستان عمومی و انقلاب میاندرود در گفتگو با خبرگزاری میزان از کشف ۱۳ تن پرتقال رنگ شده با مواد غیر بهداشتی خبر داد و بیان کرد: در راستای پیگیری حقوق عامه و با توجه به شروع فصل برداشت مرکبات، بر اساس گزارش واصله و با صدور دستور قضایی به اداره جهاد کشاورزی شهرستان میاندرود و پلیس اماکن جهت بازدید از مراکز سورتینگ از یک واحد در روستای لالیم، مقدار ۱۳ تن پرتقال رنگ شده با مواد غیر بهداشتی کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان عمومی و انقلاب میاندرود در ادامه افزود: این مرکز سورتینگ، اقدام به استفاده از رنگ‌های غیر مجاز و غیر بهداشتی برای بسته بندی مرکبات کرده بود که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ساری ارسال شد.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات ریاست دادگستری مازندران در خصوص تامین امنیت و حفظ سلامت مردم و برخورد با مخلان نظم وسلامت مردم، دادگستری این شهرستان نیز دراین راستا و با این گونه جرایم به شدت برخورد خواهد کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آلودگی هوا کارت سوخت تابناک پرتقال میاندرود سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آلودگی هوا کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی فلاح دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴، از دو پلتفرم زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران رونمایی شد.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه توانمندی های صادراتی استان در حوزه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال نگاه بر این است در توسعه زیرساخت ها توسعه پلتفروم ها و افزایش ضریب نفوذ ارکان پلتفرم ها در بخش های مختلف جهش گونه باشد، گفت: ظرفیت های بالقوه ای که در توسعه زیرساخت ها با سیاست های کلان توسعه یافته، دسترسی به پهن باندها را سبب شده است.

وی با اشاره به اینکه با شناسایی و توسعه زنجیره ارزش ها در مازندران به دنبال آن هستیم که فعالان اقتصادی در حلقه های زنجیره ارزش و نقش آنها در اقتصاد دیجیتال پررنگ شود، افزود: در این نمایشگاه از دو پلتفورم در حوزه گردشگری و مرکبات رونمایی شد.

فلاح ادامه داد: پلتفرم «هفت گالری» برای حوزه صنایع دستی و ارکان تامین کننده صنایع دستی و معرفی محصولات رونمایی شده و پلتفرم «ایران تراول» در حوزه طراحی سفر بود که با همکاری اداره کل فناوری تامین مالی شده است.

این مسئول یادآور شد: این پلتفرم ها با تمرکز بر زنجیره ارزش نقش خود را در ضریب نفوذ دیجیتال و افزایش دسترسی ها به منظور افزایش سهم اقتصاد دیجیتال در زنجیره ارزش طراحی، تولید و رونمایی شده است.

کد خبر 6092673

دیگر خبرها

  • این سبزی سه برابر پرتقال ویتامین ث دارد
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران
  • باغات مرکبات مازندران شناسنامه‌دار می‌شوند
  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد