Web Analytics Made Easy - Statcounter

فن در سار فعلا در هلند می‌ماند.

طرفداری - بازگشت ادوین فن در سار به منچستریونایتد در کسوت مدیر، منتفی است.

به گزارش سایت رسمی آژاکس، باشگاه قرارداد ادوین را برای 4 سال دیگر تا نوامبر 2023 تمدید کرده است. فن درسار فعالیتش در عرصه مدیریت را در آژاکس از سال 2012 آغاز کرد. در سال 2016 او به سمت مدیر اجرایی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادوین پس از این تمدید در توییترش نوشت:

از تمدید قراردادم با آژاکس، این باشگاه زیبا بسیار خوشحالم. از سال 1991 دروازه بانی را شروع کردم و 3 سال پیش مدیر اجرایی آژاکس شدم. لحظات سختی هم داشتیم ولی قطعا روزهای خوب برگشته است. البته واضح است که ما خواهان موفقیت‌های بیشتری در آینده هستیم.

گفتنی است پیش از این تمدید قرارداد، از فن در سار به عنوان یکی از گزینه‌های مدیر فوتبالی منچستریونایتد معرفی می‌شد که اکنون چنین اتفاقی منتفی است. چندی پیش فن درسار از بازگشت به منچستریونایتد استقبال کرده بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور ساعاتی قبل به تهران بازگشت

رئیس جمهور پس از سفر رسمی سه روزه به کشورهای پاکستان و سریلانکا، دقایقی پیش وارد تهران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه پس از سفر رسمی به دو کشور پاکستان و سریلانکا به تهران بازگشت.

برگزاری دیدارهای رسمی دوجانبه، نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و امضای مجموعاً ۱۳ سند همکاری بخشی از برنامه‌ها و دستاوردهای این سفر بود.

کد خبر 747722

دیگر خبرها

  • تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است
  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • رئیس جمهور ساعاتی قبل به تهران بازگشت
  • رئیس‌جمهور به کشور بازگشت
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی