Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه «ایثار»، رحیم نریمانی افزود: ترویج، توسعه و نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در سایه تکریم و معرفی ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه ایثارگری از اهم برنامه‌ها و اقدامات اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران است و ترویج این فرهنگ مستلزم در اختیار داشتن اهداف کلان، راهبردها، سیاست‌های اجرایی و برنامه‌های عملیاتی بوده که سند راهبردی این اداره کل در راستای تحقق این اهداف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: توجه به آموزه‌های قرآنی و اندیشه‌های اسلامی و اسناد بالادستی به‌ویژه منویات حضرت امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب، ماده ۶۴ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، جزء ۴ بند (ب) ماده ۵ اساسنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران و سند راهبردی شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت، ضرورت حفظ، جمع‌آوری و تمرکز کلیه اسناد و آثار شهدا و ایثارگران از خط‌مشی‌های اصلی این سند راهبردی است.

هفت راهبرد جامع در راستای نیل به اهداف کلان
نریمانی خاطرنشان کرد: هفت راهبرد جامع در راستای نیل به اهداف کلان و تحقق استراتژی‌های کلی وجود دارد که شامل پایش مداوم محیط درون و برون‌سازمانی، داشتن تعامل هم‌افزا با نهادها و ترجمان‌های فرهنگی مرتبط، بسترسازی جهت تقویت منابع مالی و مادی، استفاده از ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی جهت توانمندسازی نیروی انسانی، بسترسازی جهت استفاده از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای، زمینه‌سازی جهت بازاریابی اجتماعی در حوزه نشر و اسناد فرهنگی و بسترسازی جهت حمایت از استعدادهای ادبی و فرهنگی است.
مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد با قدردانی از عباسی رییس گروه پژوهشی این طرح گفت: این راهبرد بر اساس پژوهش «طراحی مدل مدیریت راهبردی اداره کل اسناد و انتشارات» بر اساس مطالعه SWOT و مدل استراتژیک دیوید طراحی‌شده و با تشکیل گروه کانونی متشکل از هفت نفر از خبرگان و صاحبنظران اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از طریق روش «نمونه‌گیری قضاوتی و هدفمند» صورت گرفته و یافته‌های این پژوهش با احصای عوامل محیطی و متغیرها ارزیابی نهایی شده‌اند و سپس اقدامات استراتژیک تعیین‌شده و استراتژی‌های کلی استخراج‌شده است.

چهارصد و بیست و یکمین شماره هفته‌نامه «حیات طیبه» منتشر شد

 چهارصد و بیست و یکمین شماره نشریه «حیات طیبه» با مطالبی چون «اصل وحدت، ضرورت راهبردی امت اسلام»، «ایجاد بیش از 102 هزار شغل برای ایثارگران در شش سال گذشته»، «سرباز سال‌های ابری»، «پدری که سرو استوار ایمان بود»، «فرمانده جوان که بر قلب‌ها حکومت می‌کرد»، «ایثارگری در صف تولیدگران موفق فرش ایرانی»، «دو بشارت بزرگ هفدهم ربیع»، «دو یار آشنای سردار دهلاویه»، «انجام امور درمانی برای ایثارگران توسط پروفسور والتراشتومر»، «اجرایی شدن 90 درصد قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران»، «شورای عالی انقلاب فرهنگی مرجع تصمیم گیری درباره مدارس شاهد است»، «ابلاغ دستورالعمل نحوه پرداخت تسهیلات خرید و ساخت مسکن به ایثارگران»، «بخش صندوق شاهد به نرم‌افزار همراه ایثار افزوده شد»، «اعلام فراخوان چهارمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار»، «بارگذاری اپلیکیشن شاهد کودک در کافه بازار»، «راه‌اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی در دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر» و «همایش پایش سلامت جانبازان شیمیایی استان فارس برگزار شد» منتشر شده است.
نشریه حیات طیبه به صاحب‌امتیازی بنیاد شهید و امور ایثارگران هر هفته منتشر می‌شود.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران تهران بنیاد شهید و امور ایثارگران رهبر معظم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تهران بنیاد شهید و امور ایثارگران رهبر معظم انقلاب تهران بنیاد شهید و امور ایثارگران رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر

 روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی در اتاق جلسات ادره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان با معتمدین معین ایثارگر این استان دیدار و گفتگو کرد. 

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان نقش معتمدین معین ایثارگر را در ایجاد ارتباط دو سویه، انعکاس مشکلات ایثارگران در تمام زمینه‌ها و تسریع در رفع آن بسیار مهم دانست.

  میرحسینی در ادامه افزود: معتمدین معین ایثارگر از بَتن جامعه ایثارگران و از معتمدین و نخبگان ایثارگر انتخاب و معرفی می‌شوند، تا در راستای ارتباط با خانواده معظم شهدا، ارائه خدمات به ایشان، ارائه مشاوره و انتقال مسایل این عزیزان، بنیاد شهید و امور ایثارگران را در خدمت‌رسانی، تکریم و تجلیل از خاندان شهدا و ایثارگران یاری رسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر