Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت از ۶۰ میلیون نفر به ویژه خانوارهای کم درآمد یاد کرد که درآمد حاصل از اصلاح قیمت بنزین را دریافت خواهند کرد.

علی ربیعی در گفت و گوی تلویزیونی درباره جلسه روز شنبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی که با حضور سران قوا برگزار شد، اظهار داشت: در ادامه مباحث مربوط به اصلاح ساختار بودجه و اقتصاد ایران، چهل و دومین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دولت با اشاره به تصمیمات جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی درباره مدیریت مصرف سوخت و حمایت اجتماعی، گفت: درابتدای جلسه «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور و «محمدباقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارش هایی به اعضای جلسه ارائه کردند.

ربیعی بیان کرد: سران قوا ضمن تشکر از تلاش‌های وزیر کشور برای اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، هر کدام به صورت جداگانه صحبت کردند و بر همکاری همه جانبه همه دستگاه‌ها و نهادهای کشور برای اجرای موفق این طرح ملی تاکید کردند.

وی یکی دیگر از مباحث این جلسه را تحقق و اهداف طرح مدیریت مصرف سوخت و حمایت از اقشار کم درآمد جامعه عنوان کرد و گفت: در این جلسه ایجاد عدالت اجتماعی و برخوردار شدن ۶۰ میلیون نفر از خانواده‌های کم درآمد از منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین، مورد تاکید مجدد قرار گرفت.

سخنگوی دولت با بیان این که از اهداف مهم این طرح مبارزه با قاچاق سوخت بود که در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مورد بحث قرار گرفت، افزود: بحث مدیریت مصرف سوخت و مقاوم‌سازی اقتصاد ناشی از این طرح نیز در این جلسه مطرح شد./ ایرنا 


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

التهابات بازار خودرو، ارز و مسکن کاهش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه) مجلس و در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی، اظهار کرد: طرح مالیات بر سوداگری یکی از طرح‌های مهم مجلس یازدهم است و با این طرح، چهار دارایی پایه در اقتصاد کشور از سوداگری جدا می‌شود.

وی بیان کرد: ما باید بخش مولد اقتصادی را تقویت کنیم تا منابع به سمت بخش مولد اقتصادی بازار طلا، ارز، خودرو و مسکن حرکت کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قانون مالیات بر سوداگری به کاهش قیمت و التهابات در بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند و باعث می‌شود منابع اقتصادی را به سمت بازارهای مولد به جای بازارهای سوداگرانه انتقال دهیم.

کد خبر 6090648 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • التهابات بازار خودرو، ارز و مسکن کاهش می‌یابد
  • تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • اصلاح الگوی کشت بهترین راه برای مدیریت مصرف آب
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • ناترازی آب با فعال شدن معادن در شهرستان اهر