Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، ارتش چین روز شنبه تأیید کرد نیروهای ارتش این کشور برای پاکسازی خیابان‌های هنگ کنگ از پادگان‌ها خارج شدند.

سربازان ارتش ملی جمهوری خلق چین پس از تظاهرات ضد دولتی، با حضور در خیابان‌های هنگ‌کنگ، به ساکنان این مناطق در پاکسازی زباله‌ها و موانع‌ موجود، کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگ‌کنگ از پنج ماه گذشته درگیر بحرانی است که با اعتراض به قانون استرداد مجرمان به خاک اصلی چین آغاز شد. طبق این قانون هنگ‌کنگ می‌توانست برخی مجرمان را برای ادامه محاکمه یا اجرای مجازات، به سرزمین اصلی چین بفرستد.

اگرچه این قانون اکنون به طور کلی کنار گذاشته شده، اما اعتراضات در این منطقه ادامه دارد و در هفته‌های اخیر رنگ آشوب و خرابکاری به خود گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتراضات هنگ کنگ چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۵۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسب‌های سرگردان و زخمی ارتش در خیابان‌های لندن

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، عکس‌ها و تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد این اسب‌ها با زین و لجام که یکی از آنها غرق خون است سراسیمه در خیابان‌های شلوغ اطراف کاخ باکینهام به این سو آن سو می‌دوند و موجب نگرانی مردم از بیم برخورد با آنان شده است.
گفته شده یکی از این اسب‌ها پس از پرتاب سوار خود هنگام تمرین پا به فرار گذاشته اند و چهار اسب دیگر هم رم کردند. گفته شده دست کم یکی از نظامیان زخمی شده است.
برخی از اسب‌ها نیز در برخورد شدید با خودرو‌ها زخمی شدند از جمله یک اسب در پی برخورد شدید با یک دستگاه اتوبوس دو طبقه که منجر به خرد شدن شیشه این اتوبوس شد به شدت زخمی و خون آلود شد و به تعدادی از خودرو‌های دیگر نیز در مسیر حرکت شان خسارت وارد کردند.
شماری از نیرو‌های پلیس به همراه چندین آمبولانس و امدادگر به محل تمرین نظامیان اعزام شده اند.
خیابان‌های اطراف کاخ باکینگهام موقتا بسته شده اند و نیرو‌های ارتش و پلیس در تلاشند مهار این اسب‌ها را به دست گیرند.
هنوز آماری از دیگر زخمی‌های احتمالی این واقعه و نیز میزان خسارات وارده گزارشی منتشر نشده است.

دیگر خبرها

  • فلسفه چینی: سفری به ژرفای اندیشه شرقی
  • سربازان گردان «نتصح یهودا» که هستند و چرا آمریکا می‌خواهد آنها را تحریم کند؟
  • سربازان گردان «نتسح یهودا» که هستند و چرا آمریکا می‌خواهد آنها را تحریم کند؟
  • (ویدئو) اسب‌های سرگردان و زخمی ارتش در خیابان‌های لندن
  • اسب‌های سرگردان و زخمی ارتش در خیابان‌های لندن
  • سربازان گردان «نیتسح یهودا» که هستند و چرا آمریکا می‌خواهد آنها را تحریم کند؟
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!
  • سرقت بیش از ۸۰ کیلومتر کابل برق در سراوان
  • وال استریت ژورنال: آمریکا طرح تحریم برخی بانک‌های چینی را در دستور کار قرار داد