Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از اجرای ۳۶۰ کیلومتر باند عملیات برفروبی توسط راهداران استان خبر داد و گفت: ۵۳ اکیپ راهداری با ۵۱۷ نفر نیروی راهدار و با استفاده از ۳۲۱ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در ۲۸ راهدارخانه استان مستقر و آماده خدمت رسانی هستند.

محمدرضا نازک کار در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی بارش برف در محورهای کوهستانی، اکیپ های راهداری استان با آمادگی لازم از ساعات اولیه بارش در محورهای شریانی استان حضور داشته و نسبت به اجرای ۳۶۰ کیلومترباند برفروبی محورهای کوهستانی استان اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارش برف در محور دیلمان به سیاهکل و دیلمان به شاه شهیدان در حوزه شهرستان سیاهکل بودیم، افزود: همچنین محورهای خصیب دشت به هلودشت و ملکوت در شهرستان املش، محور اسالم به خلخال در شهرستان تالش، محور پونل به خلخال در حوزه شهرستان رضوانشهر، محور ماسال به گیلوان در شهرستان ماسال و محور توتکابن - بره سر در شهرستان رودبار بارش برف داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با بیان اینکه بارش برف در محورهای کوهستانی به ویژه شهرستان رودسر به بیش از ۶۰ سانتیمتر رسیده است، گفت: اکیپ های راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در محورهای مذکور مستقر هستند.

نازک کار با اشاره به اینکه در حال حاضر همه محورهای اصلی و فرعی استان باز است، تصریح کرد: در حال حاضر پنج محور روستایی در حوزه شهرستان رودبار به خاطر بارش برف دچار انسداد موقت شده که راهداران استان در تلاش برای بازگشایی محورهای روستایی مذکور هستند.

وی از ریزش کوه در محورهای کوهستانی شهرستان های ماسال، سیاهکل و رضوانشهر در پی بارش شدید باران، گفت: با حضور به موقع اکیپ های راهداری نسبت به جمع آوری ریزش ها اقدام شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: بیشترین ریزش ها در محور پوشه به قلعه رودخان شهرستان فومن و محور امامزاده ابراهیم در حوزه شهرستان شفت اتفاق افتاد که با تلاش راهداران استان این محور که بر اثر ریزش دچار انسداد موقت شده بود بعد از هشت ساعت تلاش مستمر راهداران استان بازگشایی شد.

نازک کار ادامه داد: ۵۳ اکیپ راهداری با ۵۱۷ نفر نیروی راهدار و با استفاده از ۳۲۱ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در ۲۸ راهدارخانه استان(۲۰ راهدارخانه ثابت و هشت راهدارخانه سیار) مستقر و آماده خدمت رسانی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از مردم خواست ضمن پرهیز از مسافرت های غیر ضروری به مناطق کوهستانی و برفگیر، حتما پیش از برنامه ریزی برای سفر از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها از وضعیت راه های استان مطلع شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی راه و راهداري برف روبی ريزش كوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش‌های سیل‌آسا

کاظمی کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه بارش های شدید باران و وقوع سیل در بسیاری از محورهای کشور از جمله محورهای غربی و جنوبی کشور سبب انسداد و تخریب برخی از پل ها و مسیرها شده است گفت: در حال حاضر محورهای آبدانان ، ایلام،  آذربایجان غربی و خوزستان به علت بارش باران و بروز سیل مسدود شده است.

وی اظهار کرد: ترافیک پرحجمی را در اکثر محورهای مواصلاتی شاهد هستیم؛ در حال حاضر اکثر محورهای اصلی کشور باز است.

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور بیان کرد: با توجه به سطح لغزندگی محورها، به رانندگان توصیه می‌شود حتماً رعایت سرعت مطمئنه و مجاز را در دستورکار خود قرار دهند.

کاظمی در خصوص  محورهای مسدود کشور گفت: محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می شود همچنین محورهای  مسدود غیرشریانی  عبارت است از هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران،سروآباد – پاوه، رباط پشت بادام – بیاضه، عسلویه – گله دار، طبس – بردسکن.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • فیلم | انسداد تونل راهدار فداکار محور بندرعباس حاجی آباد
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • انسداد ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش‌های سیل‌آسا
  • آماده‌باش نیروهای راهداری البرز در پی بارش شدید باران
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید