Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، مرکز داده‌ها درباره حقوق بشر در سرزمین‌های‌اشغالی موسوم به «بتسلیم» اعلام کرد، افزایش قابل ملاحظه‌ای در روند تخریب منازل فلسطینی‌ها در قدس اشغالی به بهانه مجوز صورت گرفته است.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «صفا»، بتسلیم در ادامه اعلام کرد، از آغاز سال جاری میلادی (۲۰۱۹) تا ماه سپتامبر۱۴۰ منزل در قدس تخریب شده و این رقم در طول ۱۵ سال اخیر رکورد زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مرکز صهیونیستی افزود: این یک سیاست هماهنگ و آگاهانه برای تنگ کردن عرصه به شهروندان قدس با هدف یهودی کردن شهر و سوق دادن تعداد زیادی از آنها به زندگی در خارج از دیوار حائل است؛ همه اینها در چارچوب آنچه راستگراهای اسرائیلی "جنگ دموگرافی و حفظ نسبت برتری به نفع شهرک‌نشینان می‌نامند" انجام می‌شود.

بنا به گزارش بتسلیم از سال ۲۰۰۴ تا سال ۲۰۱۸ سالانه حدود ۵۴ منزل تخریب شده است. برخی واحدهای مسکونی هستند که صاحبان آن برای نجات از هزینه تخریب و غرامت اضافی، به دست خودشان این منازل را تخریب می‌کنند.

پس از آنکه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، قدس را به عنوان پایتخت فلسطین اشغالی به رسمیت شناخت، اقدامات رژیم صهیونیستی برای تسلط بر این شهر بیشتر شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۵۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شمال اراضی اشغالی

رسانه‌های عبری از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در تعدادی از شهرک‌های شمال اراضی اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های عبری گزارش دادند آژیرهای هشدار در «راموت نفتالی، یفتاح و مفووت حرمون» در الجلیل الاعلی به صدا درآمد.

از زمان شروع عملیات طوفان‌الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی و جنگ غزه، مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله و ارتش رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پوشش کامل فیبرنوری استان قم تا یک هفته آینده انجام می‌شود
  • پوشش کامل فیبر نوری قم ظرف یک هفته آینده انجام می‌شود
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • واشنگتن پست: اسرائیل کشاورزی در غزه را نابود کرده است/ سطح ناامنی غذایی در غزه در مرحله بحرانی قرار دارد
  • به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شمال اراضی اشغالی
  • تگرگ موجب شکستن شیشه خودرو‌ها و منازل دُرح سربیشه شد
  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • تورم در دولت رئیسی چند؟ ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ یا بیشتر؟
  • باران یک‌هزار کیلومتر راه عشایری ایلام را تخریب کرد