Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، در حالی که روز بعد از گرانی بنزین، تمام خیابان‌ها و پمپ بنزین های یزد آرام بود، امروز تعدادی از خیابان‌ها و محله های یزد شاهد حضور جمعی از مردم معترض به گرانی بنزین بود.

میدان امیرچخماق، میدان شهید بهشتی و حدفاصل میدان باهنر تا میدان امام حسین (ع)، محل اجتماع افرادی بود که به سیاست های دولت در زمینه گرانی بنزین معترض بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم یزد که لغو گرانی بنزین را یک خواسته کاملا اقتصادی و اجتماعی و مبرا از مسائل سیاسی می دانند، در اجتماعی آرام تنها به خاموش کردن خودروهای خود در مسیرهای یاد شده و رها کردن آن در خیابان به این تصمیم دولت واکنش نشان دادند.

تعدادی نیز با اجتماع در مقابل استانداری، با سر دادن شعارهایی خواستار لغو گرانی بنزین شدند.

«بنزین گرون‌تر شده، فقیر فقیرتر شده»، شعار اصلی مردم در اعتراض به گرانی بنزین بود.

در برخی مسیرها، عده‌ای قصد آتش زدن لاستیک را داشتند که مردم از اقدام آنها جلوگیری کردند و اجازه ندادند تا اقدام آنها برای اعتراض به سیاست های دولت در زمینه گرانی بنزین، به اغتشاش و جنجال کشیده شود.

اکنون به جز مسیر میدان شهید باهنر تا میدان امام حسین (ع)، تمام مسیرها باز است و اجتماع مردم نیز تنها در مقابل استانداری و میدان امیرچخماق ادامه یافته است.

شعارهای مردم خطاب به دولتمردان به ویژه رئیس جمهور، حول محور گرانی بنزین، افزایش فاصله طبقاتی و سیاست غلط اقتصادی دولت است.

«نیروی انتظامی، حمایت حمایت» نیز از دیگر شعارهای یزدی‌ها در اعتراض به گرانی بنزین بود.

اجتماع کنندگان همکاری لازم را با نیروهای پلیس دارند و اجازه نمی دهند اغتشاشگران به جمع آنها اضافه شوند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

دیگر خبرها

  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • حربه زنگ زده یهودستیزی
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند