Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهرنوشت، سید حمید موسوی درباره آخرین وضعیت پاکسازی معابر منطقه یک شهرداری تهران، گفت: ساعاتی قبل حدود ۵۰۰ نیرو از مناطق مختلف شهر تهران به منطقه یک اعزام شدند و در حال پاکسازی معابر هستند.

وی با بیان اینکه ترافیک فعلی منطقه یک عمدتاً به دلیل برف و یخبندان نیست، اضافه کرد: پیش‌بینی شده است تا با حضور نیروهای شهرداری تهران معابر اصلی منطقه یک تا ساعت ۲۴ و معابر فرعی تا صبح به طور کامل پاکسازی شوند تا حضور شهروندان در معابر با مشکل کم‌تری همراه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه یک تهران تصریح کرد: یکی از دلایل ترافیک صبح امروز این بود که در زمان خروج شهروندان از منزل و حضور در خیابان بارش برف آغاز نشده بود، اما همزمان با اوج تردد خودرو ها، بارش برف آغاز شد و به این ترتیب امکان تردد خودروهای نمک‌پاش میسر نشد.

موسوی تصریح کرد: فعالیت خودروهای نمک‌پاش در زمان بارش برف معنا پیدا می‌کند و اگر فردا نیز زمان بارش برف مانند امروز باشد، با کندی تردد خودروها در سطح معابر رو به رو خواهیم شد.

کد خبر 463567 برچسب‌ها خدمات شهری شهرداری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خدمات شهری شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۶۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد

                                                                      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ عبدالصاحب نادری در حاشیه بازدید از معابر درون و برون‌شهری و روستاهای حاشیه شهر ایلام و سایر نقاط شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه باتوجه‌ به تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت‌گرفته توسط دستگاه‌های متولی در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد.   وی در ادامه با اشاره به اینکه باتوجه به حجم بارش‌ها شاهد آب‌گرفتگی مختصر در برخی معابر شهری هستیم، عنوان کرد: از شهروندان و همشهریان فهیم شهرستان تقاضا داریم تا کاهش میزان بارش‌ها از تردد‌های غیرضروری در محور‌های درون و برون‌شهری اجتناب کنند.

دیگر خبرها

  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • وعضیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • شهردار: بارش‌های دزفول ۳ برابر بیشتر از پیش بینی هواشناسی بود
  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • بارش‌های دزفول ۳ برابر بیشتر از پیش‌بینی هواشناسی بود
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • دزفول غرق شد!
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق