Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان برنامه و بودجه، حمیدرضا عدل معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: در قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کشور  بابت یارانه شیر مدارس ردیفی پیش بینی شده بود که در همین راستا با پیگیری های انجام شده مبلغ۱۸۰۰ میلیارد ریال ابلاغ شد.

عدل افزود: در گام نخست و با عنایت به اهمیت اجرای طرح توزیع رایگان شیر مدارس کشور و تاکید دولت و دستور صریح رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بر  حفظ رشد و سلامت دانش آموزان به ویژه در مناطق کمتر برخوردار هزار میلیارد ریال از محل منابع سازمان هدفمندی یارانه ها در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس قانون بودجه سال‌جاری مقرر شده است ۶۰  نوبت شیر رایگان بین دانش‌آموزان هشت استان کمتر برخوردار کشور از جمله ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کهکیلویه و بویر احمد و هرمزگان توزیع شود.

کد خبر 4773942

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه توزیع شیر مدارس مدارس قیمت بنزین بانک مرکزی ایران قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی بنزین زلزله بورس تورم قیمت یورو برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قیمت نفت کارت سوخت قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۶۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رحیم عبدالکریمی گفت: در این کلاس‌ها  بیش از ۲۵۰ نفر ساعت کلاس آموزشی با محوریت شعار هفته زمین پاک در قالب ارائه‌ی کارگاه آشنایی با موضوع پسماند، پلاستیک و مضرات آن با حضور کارشناسان و محیطبانان این اداره برگزار شد.

وی افزود: با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در مباحث زیست محیطی، زمینه‌های تحقیقی و پژوهشی برای دانش آموزان تعریف شده و مقرر گردید این برنامه‌ها در مدارس تداوم پیدا کند.

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا