Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ بیست و پنجم آبان ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

انصارالله به عربستان و امارات هشدار داد

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن هشدار داد اگر حملات متجاوزان به این کشور ادامه پیدا کند، نیرو‌های یمنی عمق خاک عربستان و امارات را هدف حملات خود قرار خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هدف صهیونیست‌ها از اجرای «سیاست ترور» چیست؟

رای الیوم نوشت: ترور «بهاء ابوالعطا» تنها برای تحقق اهداف امنیتی نبود؛ بلکه اقدامی در جهت ایجاد پوشش سیاسی برای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود.

 

شاهد اصلی پرونده اوکراین‌گیت، کاخ سفید را گرفتار کرد

سخنان شاهد اصلی پرونده استیضاح رئیس‌جمهور آمریکا در کنگره، کاخ سفید را به شدت به دردسر انداخته است.

 

سقوط جنگنده میگ-۲۹ در هند

منابع محلی از سقوط یک فروند جنگنده میگ-۲۹ در هند و نجات هر دو خلبان آن خبر دادند.

 

تایمز اسرائیل: جنبش جهاد اسلامی از موشکی جدید با کلاهک ۳۰۰ کیلویی استفاده کرد

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند جنبش جهاد اسلامی در تنش اخیر از موشکی جدید استفاده کرده که سبب نگرانی و شگفتی مقامات اسرائیل شده است.

 

آمریکا کشور‌های عربی را به اتحاد علیه ایران ترغیب کرد

رئیس ستاد نیروی هوایی آمریکا از کشور‌های عربی خلیج فارس خواست تا با رفع اختلافات گذشته، علیه ایران متحد شوند.

 

تقلای دوباره ترامپ برای باج‌خواهی بیشتر از ژاپن

دولت آمریکا از ژاپن خواست تا با پرداخت سالانه ۸ میلیارد دلار، سهم بیشتری را بابت حضور نظامیان آمریکایی در این کشور پرداخت کند.

 

ترامپ چند نظامی متهم به جنایت جنگی را عفو کرد!

رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته حکم عفو چند نظامی سابق این کشور که به جنایت جنگی متهم شده بودند را صادر کرد و انتقادات بسیاری را برانگیخت.

 

هیئتی از قطر بزودی وارد ریاض می‌شود

4خبرگزاری فرانسه اعلام کرد بزودی هیئتی قطری شامل شخصیت‌های رسمی این کشور وارد ریاض می‌شود.

 

ترامپ خواهان ۴ برابر شدن پرداخت‌های ژاپن به نیرو‌های آمریکایی شد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا از ژاپن خواست پرداخت‌های سالانه به نیرو‌های آمریکایی مستقر در این کشور را چهار برابر (حدود ۸ میلیارد دلار) کند.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!