Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از فارس از قم، در بیانیه آیت الله مکارم شیرازی آمده است: گرانی بنزین آن هم در حدّ سه برابر و آن هم در وقت نامناسب و بدون ذکر دلیل، یک شوک مهم بر افکار عمومی وارد کرد و اسباب بعضی نارضایتی‌ها گردید.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: آیا بهتر نیست دولت یا رؤسای قوای سه گانه دلایل خود را برای این کار بیان کنند و افکار عمومی را به مدد طلبند و اگر بعد از شنیدن آن دلایل، افکار عمومی هماهنگ شد، اقدام نمایند و اگر دولت مشکلی دارد ـ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که قطعا دارد ـ. آیا آن مشکل را با راه حل دیگری غیر از این راه نمی‌توان حل کرد؟!

در این بیانیه تاکید شده است: به هر حال این کار آن هم بدین صورت، شتابزده به نظر می‌رسد و باید پیرامون آن بررسی بیشتری شود، و آنچه افکار عمومی را قانع کند، انجام دهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آیت الله صافی گلپایگانی آیت الله مکارم شیرازی گرانی بنزین اعتراضات بنزینی سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آیت الله صافی گلپایگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است

احمد دستمالچیان سفیر پیشین ایران در لبنان و کارشناس سیاسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با خیزش دانشجویان دانشگاه‌های غربی علیه صهیونیست‌ها اظهار کرد: از همان روز‌های ابتدایی عملیات طوفان الاقصی در چندین نوبت عنوان کردیم که از بزرگترین دستاورد‌های این عملیات به چالش کشیدن لیبرال دموکراسی غربی‌ها است.

 وی گفت: پایه های سه رکن اساسی حقوق بشر، آزادی بیان و تعیین سرنوشت در استاندارد دوگانه غرب لرزان شده است و انسان غربی و خصوصا جوانان و نخبگان دانشگاهی در این چالش برانگیختگی عمومی را به راه انداختند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: اکنون نظام استکباری غربی با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی و خیزش نخبگی روبه‌رو است. اندیشکده‌های مهم در اروپا و آمریکا در برابر این سوال قرار گرفته‌اند که چرا باید در برابر جنایات صهیونیست‌ها سکوت کنیم؟

دستمالچیان افزود: این موضوعی است که در آمریکا نماد پیدا کرده و با پیش بینی‌هایی که می‌شود به اروپا هم سرایت خواهد کرد و تقابل بسیار عمیقی میان حاکمیت و مردم به وجود می‌آورد و چالش بزرگی بر سر راه نظام لیبرال دموکراسی غربی خواهد بود .

سفیر پیشین ایران در لبنان گفت:این اعتراضات به دلیل زنجیره تکاملی اقدامات در ۲۰۰ روز گذشته است و هر اقدامی که باعث تشدید مبارزه علیه صهیونیست شود مکمل هم هستند و در یک زنجیر هستند. این اتفاقات در عرصه افکار عمومی به خصوص جامعه نخبگی اروپا و آمریکا تاثیرگذار است و رژیم صهیونیستی بیش از گذشته منزوی خواهد شد.

دستمالچیان درباره تاثیر این اعتراضات بر تغییر رویکرد دولت‌ها گفت: بی شک به دلیل آن که نظام دموکراسی وجود دارد و این دولت‌ها به رای‌های مردم خود نیاز دارند بر سر یک دو راهی قرار گرفتند. یا باید نقاب از چهره خود بردارند و کاملا به سمت خشونت و تقابل با مردم بروند و یا اینکه در برابر افکار عمومی تمکین کنند و به خواسته های آن‌ها تن دهند. این چالش مهمی است که نظام استکباری غرب با آن روبه رو است و در اروپا و آمریکا این تقابل خود را نشان می‌دهد و امروزه می بینیم که چه هنگامه‌ای از ابراز انزجار و تنفر از رژیم صهیونیستی و جنایات آنها رقم می‌خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • افکار عمومی آمریکا نمی‌تواند نسبت به جنایات در غزه بی‌تفاوت باشد
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • آیت‌الله مکارم‌شیرازی: پلیس طرح نور را با قدرت ادامه دهد
  • هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران