Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:46:30 GMT

تعیین مرز هوایی برای فرودگاه سمنان پیگیری شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۶۷۷۵

تعیین مرز هوایی برای فرودگاه سمنان پیگیری شود

حسین شجاعی عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اقشار مردم در مرکز استان سمنان خواستار تعیین مرز هوایی و اعزام زائران از فرودگاه سمنان به عتبات عالیات هستند و به یقین با تصویب و اجرای این طرح، روند توسعه در استان شتاب می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: مسئولان با توجه به درخواست‌های مستمر اقشار مردم رایزنی‌های لازم را برای تعیین مرز هوایی فرودگاه سمنان انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فرودگاه سمنان ادامه داد: استقبال مردم استان سمنان از پروازهای داخلی از فرودگاه سمنان به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد و برعکس در هفته‌های گذشته مطلوب بوده است.

شجاعی تصریح کرد: به طور متوسط بیش از ۶۰ درصد از صندلی هواپیمای در نظر گرفته شده فرودگاه سمنان در سفر به مشهد مقدس تکمیل می شود و مردم استقبال گرم و خوبی از ناوگان هوایی در مرکز استان دارند.

مدیر فرودگاه سمنان اضافه کرد: تکمیل زیرساخت‌ها در فرودگاه سمنان با پیگیری و تلاش مسئولان مربوط در دست اقدام است و توفقگاه خودرو این فرودگاه با ۸۰ میلیارد ریال در حال ساخت و تکمیل است.

چهاردهم آبان ۹۸، اولین پرواز هواپیمای مسافربری از فرودگاه سمنان به مقصد مشهد مقدس انجام شد که اولین پرواز از دوره ۶ ماهه پرواز در این مسیر است. 

پرواز از سمنان به سمت مشهد ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه در روزهای سه‌شنبه و جمعه برقرار است و بهای بلیت تصویب شده در شهر سمنان به ازای هریک نفر سه میلیون و ۵۸۰ هزار ریال و برای افراد زیر ۱۲ سال نیم‌بها است.

هواپیمای در نظر گرفته شده برای پروازهای سمنان به مشهد از نوع Atr ۷۲ با ظرفیت ۶۵ نفر است. 

برچسب‌ها شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران سمنان ناوگان عمومی استانداری سمنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران سمنان ناوگان عمومی استانداری سمنان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران سمنان ناوگان عمومی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۶۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم،روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا