Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال عراق پس از خروج بازی تیم پلیس عراق مقابل نماینده موریتانی از کربلا، از اتحادیه فوتبال کشورهای عربی استعفا کرد.

طرفداری- عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون فوتبال عراق از عضویت در اتحادیه فوتبال کشورهای عربی استعفا کرد تا با این کار اعتراض خود را نسبت به برگزاری دیدار عراق و ایران در کشور ثالث نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش تسنیم، استعفای عبدالخالق مسعود به دنبال انتقال دیدار تیم‌های فوتبال پلیس عراق و نوادیبو موریتانی به خارج از عراق در چارچوب رقابت‌های جام باشگاه‌های عرب بوده است. با توجه به درگیری‌های کشور عراق حتی دیدار تیم‌های نیروی هوایی عراق و مولودیه الجزایر در چارچوب رقابت‌های جام باشگاه‌های عرب نیز از بصره به اربیل منتقل شده بود.

رئیس فدراسیون فوتبال عراق درباره استعفای خود گفت:

استعفای خود را پس از خارج کردن دیدار پلیس عراق و نوادیبو موریتانی به خارج از عراق، به اتحادیه فوتبال کشورهای عربی ارسال کردم. چند روز پیش درخواست رسمی خود را با اتحادیه کشورهای عربی داده بودم که این بازی در شهر اربیل برگزار شود، چراکه این شهر ایمن است و شاهد هیچ‌گونه شلوغی یا تظاهراتی در آن نیستیم. همان‌طور که در دیدار بین تیم‌های نیروی هوایی در چارچوب همین رقابت‌ها، اتفاقی رخ نداده بود.

عبدالخالق مسعود ادامه داد:

اتحادیه فوتبال کشورهای عربی به درخواست ما پاسخی نداد و تصمیم خودش را گرفت که بنابراین استعفای خود را به آنها ارسال کردم.

گفتنی است با توجه به شلوغی‌های کشور عراق، فیفا نیز تصمیم گرفته بود دیدار تیم‌های ملی عراق و ایران نیز از این کشور خارج شده که در نهایت این دیدار در اردن برگزار شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۶۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور ۴۳۳ ورزشکار از ۸۳ کشور در دوحه قطر برگزار می‌شود.

در پنجمین روز این مسابقات و در مرحله مقدماتی اسکیت آقایان علی دوستی و امیرمحمد دادگر در خط آتش قرار می‌گیرند.
برنامه روز پنجم مسابقات به شرح زیر است:

جمعه، ۷ اردیبهشت ماه:
مقدماتی اسکیت آقایان - ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۳۰

دیگر خبرها

  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • تعیین مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ۳ سناریوی پیش رو
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی