Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید درخشان اعتقاد دارد که در این برهه حساس تیم ملی نباید به مقایسه ویلموتس و کی روش پرداخت.

طرفداری- حمید درخشان، پیشکسوت فوتبال ایران اعتقاد دارد که مقایسه کی روش و ویلموتس بعد از باخت تیم ملی ایران برابر عراق در مقدماتی جام جهانی 2022 منطقی نیست.

به گزارش تسنیم، حمید درخشان با اشاره به شکست ایران برابر عراق گفت:

ما بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی با بحرین هم چنین شرایطی را داشتیم. در نیمه اول کمی خوب بودیم، ولی در نیمه دوم بازی ضعیفی را به نمایش گذاشتیم و در نهایت هم شکست خوردیم. ایران از لحاظ بازیکن قابل قیاس با عراق نیست، ولی از لحاظ تاکتیکی بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:

بازیکنان ما در این بازی روحیه و انگیزه همیشگی را برای پیروزی نداشتند. نمی‌خواهم بگویم این بازی برای‌شان مهم نبود، ولی انتظار می‌رفت بیشتر می‌جنگیدند و تلاش می‌کردند. انگیزه بازیکنان عراق قابل قیاس با بازیکنان ما نبود و در نهایت هم آنها توانستند برد مهمی را به دست بیاورند.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا صعود تیم ملی به اما و اگر کشیده است، تصریح کرد:

فکر نمی‌کنم این‌طور باشد. ما دو بازی مهم با عراق و بحرین در تهران داریم که می‌توانیم از شرایط میزبانی بهترین استفاده را ببریم. به‌هرحال در فوتبال برد و باخت وجود دارد و نباید ناامید شویم.

درخشان همچنین در واکنش به برخی انتقادها از ویلموتس و مقایسه این مربی با کی‌روش خاطرنشان کرد:

کی‌روش دیگر از تیم ملی رفته است و این درست نیست که تیم ملی و سرمربی‌اش را با سرمربی قبلی مقایسه کنیم. تخریب تیم ملی و مارک ویلموتس چیزی را تغییر نمی‌دهد و ما باید از تیم ملی و سرمربی‌اش حمایت کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۶۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس موفق شد در ضربات پنالتی برابر کاونتری به پیروزی برسد و راهی دیدار فینال شود تا برای کسب جام مقابل منچسترسیتی به میدان برود.

شرایط دشواری که شیاطین سرخ در این فصل پشت سر گذاشته‌اند باعث شده است که بازیکنان این تیم از نظر روحی تحت فشار باشند و البته تعداد مصدومان زیاد آنها هم باعث شده که شرایط برای رویارویی با شاگردان پپ گواردیولا سخت باشد.

تن‌هاخ در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی دشوار برابر منچسترسیتی اظهار داشت:«باید بگویم با توجه به تمامی مشکلاتی که داریم بدون شک بازیکنان باید از جان مایه بگذارند. رسیدن به فینال هم دستاورد بزرگی برای ماست اما برای فتح جام اینجا هستیم.

فقط اینکه به فینال برسیم باعث رضایت ما نمی‌شود. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و این چیزی است که برای آن تلاش خواهیم کرد. به همین دلیل است که من در ۱۰ سال دوران کارم به عنوان سرمربی موفق بودم چون همیشه سعی کردم بازیکنانم را با بیشترین توان در زمین قرار دهم و بهترین بازی را از آنها بگیرم.»

دیگر خبرها

  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد