Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس و مدیران سازمان قضایی نیروهای مسلح با آیت‌الله العظمی نوری همدانی دیدار کردند.

این مرجع عالیقدر جهان تشیع در این دیدار به حاشیه سازی های اخیر برخی مسئولان واکنش نشان داد و گفت: مسئولان باید از درد و رنج مردم کم کنند نه اینکه با حاشیه سازی سبب افزایش غم مردم شوند.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: مسئولان با هم وحدت داشته باشند و اختلافات را به میان مردم و جامعه نکشانند، باید از درد و رنج مردم کم کنند نه اینکه با حاشیه سازی سبب افزایش غم مردم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مرجع تقلید خطاب به برخی مسئولان تأکید کرد: به جای حاشیه سازی و حرف‌های اختلافی، به مردم برسید و وظیفه خودتان را انجام دهید؛ مردم از نظر معیشت و اقتصاد مشکل دارند و جوانان کار و ازدواج می‌خواهند، بروید وقت خود را صرف مردم کنید.

مرجع عالیقدر جهان تشیع خاطر نشان کرد: مردم به ما مراجعه می‌کنند چرا شما درباره مشکلات حرف نمی‌زنید، مردم بدانند ما از گرانی و تورم و اقتصاد تا دیرکرد بانک‌ها تذکر می‌دهیم اما برخی مسئولان توجه ندارند.

وی در ادامه با قدردانی از اقدامات دستگاه قضا در مبارزه با فساد اضافه کرد: امروز قوه قضائیه به شدت در حال مبارزه با فساد است و اقدامات دستگاه قضا در مردم امید ایجادکرده است و رئیس قوه قضائیه هم شبانه روزی تلاش می‌کند.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه ما از قوه قضائیه در مبارزه با فساد حمایت می‌کنیم و نباید این قوه تحت تأثیر حاشیه سازی‌ها قرار گیرد، تصریح کردند: ما از همه مسئولان در دستگاه‌های مختلف که به فکر مردم باشند و برای حل مشکلات حمایت می‌کنیم؛ در شرایط امروز مسئولان باید وحدت داشته باشند و اختلاف را کنار بگذارند و برای دشمن خوراک درست نکنند؛ مسئولان تنها باید به فکر خدمت باشند و حول محور رهبری وحدت کلمه داشته باشند.

وی همچنین در ابتدای این دیدار با تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) یکی از فلسفه های رسالت انبیاء برقرار قسط و عدل دانستند و گفتند: ایجاد انقلاب اسلامی برای این نبود که عده ای بروند و عده دیگر بیایند بلکه هدف تغییر فرهنگ و ایجاد عدالت بود و باید همه برای برقراری این موضوع تلاش کنیم.

این مرجع تقلید اصل انقلاب و نظام را اسلام، ولایت فقیه و مردم دانستند و افزودند: این انقلاب ثمرات و برکات فراوانی داشت و دارد و مردم بدانند روز به روز این انقلاب در حال پیشرفت است، هرکس در هر مقام و موقعیتی که باشد ولی بخواهد مردم را با القای مسائلی ناامید کند خیانت کرده است.

کد خبر 4773972 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: قوه قضائیه خبرگزاری مهر انقلاب ایت الله نوری همدانی سازمان قضایی نیروهای مسلح زلزله شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران شهر تهران آلودگی هوا قوه قضاییه سازمان تامین اجتماعی بیمه بارش برف کمیته امداد امام خمینی دانش آموزان مترو محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشروح خاطرات آیت الله هاشمی در ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۰ را بخوانید؛

بعد از ۵۳ سال که آمریکا دائماً عضو کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل بوده، در انتخابات پریروز حذف شد و مخالفان [جرج] بوش، [رئیس‌جمهور آمریکا]، سیاست ضعیف خارجی او را به باد انتقاد گرفتند. پاپ ژان پل دوم، [رهبر کاتولیک‌های جهان]، در یونان از کلیسای ارتدکس‌ها، به خاطر جنایات کاتولیک‌ها در جنگ‌های صلیبی علیه مسیحیان ارتدوکس استانبول، عذرخواهی‌ کرد. رئیس اُرتدکس‌های یونان، ملاقات خود را مشروط به عذرخواهی پاپ کرده بود.

پیش از جلسه مجمع [تشخیص مصلحت نظام]، سیاست‌های کلی امنیت ملی در بخش دفاع را تکمیل کردیم. ظهر آقایان [عباس واعظ] طبسی و [علی‌اکبر] ناطق [نوری]، میهمانم بودند. دربارۀ انتخابات بحث بود. قرار است جامعه روحانیت [مبارز تهران] و جامعه مدرسین [حوزه علمیه قم]، نامزد مشخصی نداشته باشند و بیانیه بدهند و مطالب کلی بگویند. عصر آقایان [محمدمحسن] سازگارا، [مدیرعامل شرکت مطبوعاتی جامعه‌ روز]، [سعید] فائقی، [معاون فنی سازمان تربیت بدنی] و عباس [قاسمی‌شریف]، پسر خانم اعظم طالقانی آمدند. سازگارا، نامزد ریاست‌جمهوری شده؛ نگران است که شورای نگهبان، صلاحیت او را رد کند. گفت، بارها اعلام کرده، موتور حرکت اصلاحات را سیاست‌های برنامه اول و دوم و عملکرد دولت سازندگی می‌داند. به عملکرد دوم‌ خردادی‌ها معترض است و گفت، روحانیت در دو قرن اخیر، هر وقت وارد مسائل شده، خیلی جدی و مؤثر بوده است.

جمعی از مسئولان [بسیج] حزب‌الله لبنان آمدند. سردار [قاسم] سلیمانی، [فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران] گزارش داد و من هم صحبت دلگرم‌کننده‌ای برای آنها نمودم.

شب جلسه سران قوا در دفتر آقای [مهدی] کروبی، [رئیس مجلس] در مجلس بود. آقای کروبی، مذاکراتش با شورای نگهبان در مورد ردصلاحیت اکثر نامزدهای دوم خردادی در [انتخابات] میان‌دوره‌ای مجلس را تعریف‌ کرد؛ خیلی ناراضی‌اند. گفته شد، با نفوذ آقای [مجید] انصاری، [نماینده تهران] ، در قانون برنامه، دو طرح گذاشته‌اند که باید اصلاح شود. گفت، آقای [سیدعلی‌اصغر] حجازی از دفتر رهبری، در روزی که او در ساوه بوده، تلفنی به او گفته است که آقای بهزاد نبوی، [نایب‌رئیس مجلس]، در مورد فرمان هشت‌ماده‌ای رهبری، در خصوص مبارزه با فساد، بد برخورد کرده است. قرار شد سران سه قوه، آیین‌نامه‌ای برای کنترل درست مبارزه با فساد تهیه کنند که مثل مسئله ثروت‌های بادآورده، خراب نشود.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902823

دیگر خبرها

  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • بازداشت در انتظار مدیرانی که در آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت ترک فعل کرده‌اند
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام