Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر شنبه در همایش تجلیل از بازاریان و تولیدکنندگان رودسر که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه اقتصاد ایران یک اقتصاد بیمار است، اظهار کرد: باید با راهکارهای مناسب و برنامه‌ریزی درست نقص موجود در اقتصاد کشور را برطرف کرد.

وی به میزان مصرف بنزین در کشور نسبت با سایر نقاط جهان اشاره کرد و افزود: ایران در صدر جدول مصرف بنزین در جهان قرار دارد این در حالی است که مصرف در کشورها پیشرفت اندک و قیمت این حامل انرژی واقعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قیمت بنزین با درآمد مردم همخوانی ندارد، گفت: متاسفانه هنوز بعد از گذشت ۱۰ سال از اجرایی شدن هدفمندی یارانه به آن هدف مطلوب دست نیافته‌ایم 

وی در ادامه با اشاره به اینکه افزایش حامل‌های انرژی در مجلس شورای اسلامی به تصویب نمایندگان رسیده است، تأکید کرد: این افزایش قیمت باید به تدریج، سالانه و بر اساس میزان تورم اجرایی میشد تا سبب نگرانی برای مردم نشود.

عباسی با بیان اینکه اجرایی کردن یکباره این قانون سبب بروز نگرانی‌هایی در سطح جامعه شده است، افزود: قطعا این افزایش قیمت نباید تأثیر بر قیمت سایر کالاها و یا خدمات مورد استفاده مردم نداشته باشد.

وی تأکید کرد: باید تلاش شود تا این افزایش قیمت بروی زندگی مردم اثرات نامطلوب نداشته باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با اجرای این طرح ۴۰ هزار میلیارد تومان صرفه‌جویی انجام می شود که باید به مردم بازگردد، ادامه داد: در این راستا و بهره‌مندی از بیسته حمایتی ۱۸میلیون خانوار در کشور شناسایی شده که دولت نباید اجازه دهد ریالی از این مبلغ بغیر از این موضوع در جای دیگری هزینه شود.

وی همچنین برلزوم نظارت دقیق بر بازار از سوی متولیان امر تأکید کرد و گفت: برای حل مشکلات صنف‌های مختلف شهرستان رودسر اگر نیازمند حمایت‌های ملی بود آمادگی لازم برای آوردن وزیر به این منطقه وجود دارد.

کد خبر 4773983

منبع: مهر

کلیدواژه: اسدالله عباسی بنزین مجلس شورای اسلامی رودسر بوشهر زلزله یوم الله 13 آبان شهرکرد ایلام گرگان شیراز تئاتر کودک و نوجوان هفته وحدت قزوین بیرجند خطبه های نماز جمعه سفر استانی راهپيمايي 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدیدات مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه

  ­به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­، ­ ­­راضیه کشاورز ملکی­­ با اشاره به هزینه بالای ویزیت پزشکان، اطلاعات اشتباه فضا‌های مجازی، عدم‌اعتماد به پزشک، ترجیح نظرات و سلایق بیمار بر پزشک معالج، ترجیح توصیه‌های غیراصولی افراد به یکدیگر به جای مسائل تجربی آنها را از دلایل موثر در مصرف بالای دارو‌هایی دانست که بدون نسخه هم بفروش می‌رسد.   به گفته وی این تصور که مصرف داروی بیشتر تضمین کننده، تاثیر بیشتر و بهبودی سریعتر است، یک باور غلط می‌باشد و هیچوقت نباید داروهای­ بدون نسخه را با مصرف طولانی‌تر یا با دوز‌های بالاتر از چیزی که در بروشور آن قید شده استفاده کرد. وی ادامه داد: اگر پس از مصرف دارو طبق نظر پزشک بهبودی حاصل نشود باید دوباره به پزشک مراجعه کرد، اگر به این علائم توجه نشود و مصرف خودسرانه، دارو‌های بدون نسخه (OTC) ادامه پیدا کند حتما عوارض دارویی اتفاق می‌افتد.   این کارشناس گروه تجویز و مصرف منطقی و اطلاع رسانی فرآورده‌های سلامت همچنین توجه به فرهنگ سازی را در جلوگیری از مصرف خودسرانه دارو بسیار مهم دانست و گفت: عواملی از جمله مصرف بیش از مقدار توصیه‌شده، طولانی‌تر از زمان توصیه‌شده و بدون توجه به هشدار‌ها و موارد درج شده روی برچسب دارو، همچنین مصرف این دارو‌ها بدون تجویز پزشک و داروساز، ­مصرف خود سرانه­­ است و باید در این‌باره آموزش‌های دقیق و فرهنگسازی داشته باشیم. مردم نباید تصور کنند که این دارو‌ها خطرات و عوارض کمی دارند و مهم نحوه مصرف آنهاست که بتواند نتیجه درست را برایشان به همراه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • عوارض مصرف خودسرانه این دارو‌ها
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟
  • تهدیدات مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟
  • علیرضابیگی: دولت مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرد