Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محققان دریافتند در مقایسه با سایر مشاغل، خطر داشتن سلامت نامناسب قلبی در کارگران اجتماعی ۳۶ درصد، صندوقداران ۳۳ درصد، ارائه دهندگان خدمات بهداشت و درمان بخصوص در زمینه های کمک پرستاری، دستیار روانشناسی و کمک های سلامت در منازل ۱۶ درصد، و پرستاران ۱۴ درصد بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«بدی نریاگوآ»، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه درکسل آمریکا، در این باره می گوید: «برخی مشاغل با ریسک بالا سلامت ضعیف قلبی عروقی مرتبط هستند نظیر پرستارها و دستیاران بخش ارائه خدمات سلامت در منازل.»

وی در ادامه می افزاد: «با اینکه این افراد از همه بیشتر از دانش سلامت قلب و عروق آگاه هستند، اما ما معتقدیم فراتر از این فاکتورها باید از تاثیر منفی مشاغل بر سلامت قلب و عروق در زنان آگاه شد.»

همچنین این مطالعه نشان داد سلامت ضعیف قلب و عروق در کارگزاران معاملات ملکی ۲۴ درصد و در بین معاونان اجرایی ۱۱ درصد کمتر است.

یافته ها نشان می دهد شغل یک زن فاکتور بسیار مهمی در سلامت قلب وی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیماری قلبی قلب سلامت زنان مشاغل سخت قلب و عروق کارگر زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۷۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه رفح را رد کرد

سازمان ملل هماهنگی با رژیم صهیونیستی برای تخلیه شهر رفح در راستای تسهیل عملیات این رژیم در آنجا را رد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه فایننشال تایمز امروز چهارشنبه به نقل از منابع آگاه گزارش داد که سازمان ملل هرگونه هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه غیرنظامیان از رفح را رد کرده است.

این منابع آگاه اضافه کردند که سازمان ملل با آغاز عملیات در رفح مخالف است و از طرف ارتش اسرائیل این موضوع را تسهیل نخواهد کرد.

یک مقام آگاه به فایننشال تایمز گفت: (سازمان ملل) به اسرائیل می‌گوید که «این کار را نکن». آنها به نیابت از ارتش اسرائیل ارائه تسهیلات را ارائه نمی دهند.

این گزارش در حالی است که رژیم صهیونیستی برای تجاوز زمینی به شهر رفح که میزبان بیش از یک میلیون نفر از مردم غزه است، آماده می‌شود.

هشدار هنیه به صهیونیست‌ها درباره رفح: آماده دفاع هستیمامیرعبداللهیان: حمله به رفح فاجعه را عمیق‌تر می‌کندروز 196 طوفان‌الاقصی|اصرار اسرائیل برای حمله به رفح

مقامات ارشد صهیونیستی مدعی شدند که هرگونه تهاجم نظامی در مقیاس وسیع به رفح تنها زمانی پیش خواهد رفت که «شرایط استراتژیک» از جمله هماهنگی با مصر و تخلیه غیرنظامیان به مناطق امن با سرپناه‌های موقت، آب، غذا و سلامتی فراهم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیک‌تاک در آمریکا دست به انتحار می‌زند
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • روز جهانی سلامتی زنان + تاریخچه و پوستر World Women’s Wellness Day
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • انجام عمل تاوی در بخش آنژیوگرافی قلب بیمارستان امام علی (ع)
  • خالی ماندن ظرفیت رشته‌های جراحی قلب و عروق نگران کننده است
  • سازمان ملل هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه رفح را رد کرد
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد