Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین عبدی اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص کلاهبرداری از آهن فروشی‌های سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان بناب قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی، محل اختفای کلاهبرداران حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه سه کلاهبردار را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه افراد دستگیر شده با صدور چک‌های بلا محل از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی و مواجه با ادله و مستندات پلیس به کلاهبرداری ۵۰۰ میلیارد ریالی از آهن فروشی‌های این شهرستان و شهرستان‌های همجوار، اعتراف کردند.

عبدی با اشاره به اینکه ۲۳ نفرتاکنون در این خصوص شاکی هستند افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کلاهبرداری بناب آهن فروشان آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۷۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گف: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

او افزود: ماموران در بازدید از خودروی متهمان ۴ برگ اسکناس یکصد دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس دو دلاری، دو برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • سارق میلیاردی طلاجات در باقرشهر دستگیر شد
  • هشدار پلیس درباره ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • ۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند
  • «جایزه صد میلیون تومانی» ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • هشدار نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش خرید و فروش عتیقه