Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@16:17:17 GMT

جزییات بسته تکمیلی سهمیه سوخت ناوگان شهری

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۷۸۴۳

جزییات بسته تکمیلی سهمیه سوخت ناوگان شهری

رضایی درباره بسته تکمیلی سهیمه سوخت ناوگان شهری گفت: ناوگان تاکسی تلفنی در سهمیه بندی قبلی کارت شخصی شان باطل و به آن‌ها کارت سوخت داده شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، «شهرام رضایی»  شب گذشته (شنبه 25 آبان ) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما درباره بسته تکمیلی سهیمه سوخت ناوگان شهری گفت: ناوگان تاکسی تلفنی در سهمیه بندی قبلی کارت شخصی شان باطل و به آن‌ها کارت سوخت داده شد و اکنون نیز اگر این خودرو‌ها به وسیله وزارت صمت و شهرداری‌ها ساماندهی شوند به میزان ۲۰۰ لیتر برای خودرو‌های بنزین سوز و ۱۲۰ لتیر برای دوگانه سوز در کارت بانکی شان واریزی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




نماینده شرکت پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه برای خودرو‌های بین شهری‌ها نیز منتظر اطلاعات سازمان راهداری هستیم تا سهمیه سوخت آن‌ها اعمال شود، گفت: براساس اعلام وزارت نفت و شرکت پخش فراوده‌های نفتی، پس از دریافت اطلاعات، ۷۵۰ لیتر برای خودرو‌های بنزین سوز و ۴۵۰ لیتر برای دوگانه سوز از آذرماه اعمال و برای این ۱۰ روز باقیمانده آبان نیز سهمیه واریز می شود.

وی درباره سوخت سرویس‌های مدارس نیز گفت: اگر این خودرو‌ها در سامانه سپند ثبت نام شده باشند بر اساس اطلاعات سهمیه بندی، مبلغ به کارت بانکی واریز خواهد شد.


رضایی با بیان اینکه خودرو‌های وانت بار نیز سهمیه دریافت می‌کنند، ادامه داد: از روز گذشته برای وانت بار‌های پرمصرف ۳۰۰ لیتر و برای کم مصرف ۲۰۰ لیتر اعمال شده است، ولی وانت بار‌هایی که در حمل ونقل بین شهری کار می‌کنند بعد از ساماندهی مابه التفاوت آن واریز خواهد شد.


نماینده شرکت پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه با توجه به اینکه خورو‌های ون در همه کلاس‌های خودرو وجود دارند بنابراین برای تاکسی‌های ون بعد از شناسایی، کارت جدید صادر خواهد شد و سهمیه آن‌ها ۶۰۰ لیتر در ماه اعمال خواهد شد، گفت: تاکسی‌های اینترنتی نیز با توجه به استفاده از نرم افزار‌ها در صورت داشتن مجوز وزارت صمت و تایید وزارت کشور و داشتن پیمایش بالای ۲۰۰ کیلومتر، اعتبار به کارت بانکی آن‌ها واریز خواهد شد.

 
رضایی درباره تمهیدات لازم برای روان سازی ناوگان حمل و نقل گفت: در هر سهمیه بندی اگر نیاز به تغییرات باشد در کمیته‌های لازم پایش‌های لازم انجام می‌شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اصفهان پیامبر اکرم ص هفته کتاب و کتابخوانی شبستان یزد اردبیل سهمیه سوخت کارت سوخت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۷۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی ۱۸۰۰ میلی لیتر ۳۱۹ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت روغن اصیل مایع ۱.۵ لیتر‌ی ۲۷۳ هزار تومان است.

قیمت روغن جامد ۴ کیلویی در بازار ۲۲۵ هزار تومان اعلام شده است و برای خرید روغن اصیل جامد باید ۱ میلیونو ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته‌های ۱.۵ لیتری ۷۲ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع روغن خوراکی در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • همه چیز درباره رمز کارت سوخت