Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید خدایی درباره اعتراض تیم دانشگاه آزاد به صدرنشینی تیم «تا ثبت جهانی توس» در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد گفت: تا به حال در کشتی چنین مواردی نداشتیم که دوستان توقع تغییر قوانین را دارند. سال گذشته تیم آرش‌زین بابل دقیقاً همین عمل را انجام داد و از لیگ کنار کشید، اما آیا همین دوستان که مسئول سازمان لیگ بودند چنین اقدامی را انجام ندادند که اکنون انتظار آن را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لیگ کشتی فرنگی هم دانشگاه پیام نور به دلیل اعتراض از مسابقات کنار کشید اما تیم‌شان سوم شد و دوستان به آنها حکم و مدال دادند.

اخبار ورزشی- وی افزود:‌ چطور حالا قانون عوض شده است؟ خنده‌دار است. ما زحمت کشیدیم و تلاش‌مان را کردیم و به عنوان صدرنشین طبق قانون صعود کردیم. برای دیدار هفته پایانی نیز از چند روز قبل در مازندران اردو زده بودیم و انتظار داشتیم پیروزی 8 بر 2 در دور رفت را تکرار کنیم که دور از دسترس هم نبود. تقصیر ما چیست حریف‌مان انصراف داده است؟ پیش از هفته آخر صدرنشین بودیم و بعد از آن هم صدرنشین ماندیم؛ با جرزنی نمی‌توان صدرنشین شد.

سرمربی تیم کشتی آزاد تا ثبت جهانی توس تصریح کرد: اگر تیم رعد ستارگان تخطی کرده از قوانین نیروهای مسلح تخطی کرده است چون در قانون لیگ موضوعی مربوط به جذب سرباز نیست. ما هم ابتدا به این موضوع اعتراض داشتیم، اما بعد از اینکه منطقی فکر کردیم متوجه شدیم اعتراض‌مان درست نیست.

خدایی افزود: نباید حاشیه درست کنیم و باید اجازه بدهیم مسابقات لیگ روال طبیعی خود را طی کند. کشتی برد و باخت دارد، اما اینکه بخواهیم به خاطر صعودمان قانون را تغییر دهیم درست نیست. بهتر است بیشتر از اینکه به فکر حاشیه باشیم به فکر آمادگی حضور در مسابقات باشیم چون مرحله نهایی نزدیک است.

وی درباره شرایط تیمش پیش از حضور در مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد گفت: تیم ما رفته رفته بهتر شد؛ در هفته اول 3 کشتی‌گیر امید و حسن یزدانی را در اختیار نداشتیم، یک کشتی‌گیرمان هم تلفنش را خاموش کرد و سر از یک تیم دیگر درآورد که همچنان پیگیر حضور جمال عبادی در تیم رقیب هستیم و از فدراسیون می‌خواهیم تکلیف این کشتی‌گیر را برای مسابقات نهایی مشخص کند چرا که با ما قرارداد داشت.

سرمربی تیم کشتی آزاد تا ثبت جهانی توس خاطرنشان کرد: تیم ما یک تیم فرهنگی است و چون هدف بزرگ فرهنگی دارد سعی کردیم هیچگاه از قانون تخطی نکنیم. خوشبختانه با وجود گروه سختی هم که داشتیم و کشتی‌های سخت‌تری که نسبت به رقبا گرفتیم هواداران خوبی هم پیدا کردیم. امیدوارم در مرحله نهایی کشتی‌های خوبی بگیریم و بتوانیم نماینده خوبی برای مردم خراسان باشیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ برتر کشتی کشتی کشتی آزاد کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۷۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی گفت: در صورتی که یکی از دو تیم فینالیست جام حذفی از استان کرمان باشد مسابقه نهایی این رقابت‌ها در استانی بی‌طرف برگزار خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، امیرحسین روشنک در گفت‌و‌گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران درباره ورزشگاه محل برگزاری فینال جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) اظهار داشت: طبق مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ فینال باید در استان کرمان برگزار شود، اما با توجه به اینکه دو تیم از هشت تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از استان کرمان هستند در صورتی که یکی از دو تیم کرمانی به فینال برسند باید فینال در ورزشگاهی بی‌طرف و استانی دیگر برگزار شود.

وی در ادامه افزود: چنانچه دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان به فینال صعود کنند در آن صورت مسابقه در مرکز استان و شهر کرمان برگزار خواهد شد.

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی در مورد مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی فصل 03-1402 این مسابقات نیز گفت: فردا قرعه‌کشی مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال با توجه به محدودیت‌های زمانی و فشردگی مسابقات لیگ برتر و جام حذفی همزمان برگزار خواهد شد و مسیر مسابقات تا پایان رقابت‌‌ها مشخص می‌شود.

دیگر خبرها

  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • جام سرکیسیان ارمنستان از برنامه‌های کشتی آزاد خارج شد
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه