Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد، نماینده جنبش حماس در تهران، اظهار کرد: نتانیاهو تصور می‌کرد که با حمله مجدد به غزه و ترور یکی از رهبران جهاد اسلامی فلسطین می‌تواند از این موضوع بهره‌برداری انتخاباتی کند ولی در این هدف خود با شکست روبه‌رو شد.

خالد قدومی، در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد ترور رهبران مقاومت اسلامی از سوی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: یکی از استراتژی‌های رژیم صهیونیستی برای مقابله با جریان مقاومت ترور رهبران این جریان بوده است و قطعا این اقدامات باعث خاموش شدن شعله‌های جریان مقاومت نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افراطی بودن دولت نتانیاهو و مشکلاتی که اکنون او با آن روبه‌روست، خاطر نشان کرد: او تصور می‌کرد با اقدامات اخیرش می‌تواند از این موضوع به عنوان برگ برنده‌ای در داخل سرزمین‌های اشغالی استفاده کند ولی در این زمینه به هدف خود نرسید.

خالد قدومی با اشاره به قدرت جریان مقاومت برای مقابله با رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: این قدرت و تلاش جریان مقاومت برای پاسخگویی به حملات اخیر رژیم صهیونیستی، نتانیاهو را مجبور به آتش‌بس کرد.

نماینده حماس در تهران در پاسخ به این سوال که آیا ترور رهبران جریان مقاومت باعث افول این جریان در مبارزه با صهیونیست‌ها خواهد بود، گفت: این ترورها نتیجه برعکس می‌دهد، خون شهدا باعث شده که جریان مقاومت ادامه پیدا کند و پیروزی‌های این جریان ناشی از برکت خون شهداست.

 وی تاکید کرد: ما برای آزاد کردن فلسطین از دست اشغالگران، تمام تلاش خود را می‌کنیم، در این راه جهاد خواهیم کرد و همین جهادها باعث افزایش قدرت جریان مقاومت می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها: خالد قدومی ، نماینده جنبش حماس ، حماس ، نتانیاهو

منبع: خرداد

کلیدواژه: خالد قدومی نماینده جنبش حماس حماس نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید السنوار از میدان های جنگ

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  یورونیوز اذعان کرد یحیی سنوار از رهبران حماس روی زمین، و نه در تونل ها با رزماندگان مقاومت دیدار کرد

 

بازدید السنوار از میدان های جنگ

شبکه اروپایی یورونیوز به نقل از منبعی در جنبش حماس اعلام کرد: سنوار اخیرا از مناطقی که شاهد درگیری بین مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی بود، بازدید و وضع نیروها را بررسی کرده است. پیشتر هم یک منبع در جنبش حماس در مصاحبه با پایگاه العربی الجدید اعلام کرده بود: «یحیی سنوار در میدان، جنبش حماس را فرماندهی می کند.» به گفته این عضو جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، یحیی سنوار همچنین رهبران این جنبش در خارج را از وضع مقاومت در نوار غزه آگاه کرد و در این گفتگوها آمار و گزارش های دقیق میدانی ارائه کرد که نشان دهنده قدرت مقاومت، صلابت و توان آن برای مقابله با نظامیان صهیونیست است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیرو‌های مقاومت
  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیروهای مقاومت
  • خبر خروج السنوار از تونل‌های غزه صحت دارد
  • جزئیات دیدار یحیی السنوار با رهبران حماس روی زمین
  • بازدید السنوار از میدان های جنگ
  • پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
  • منبع حماس: ۳۰ افسر شاباک اسیر حماس هستند
  • حماس: ۳۰ افسر اسرائیلی را در اختیار داریم
  • ۳۰ژنرال و افسر اسرائیلی در اسارت حماس/حضور سنوار در مناطق عملیاتی