Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@03:19:23 GMT

آیا سی.ان.جی جای بنزین را می‌گیرد؟

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۸۲۵۱

اردشیر دادرس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره استقبال از سی.ان.جی با توجه به تغییر نرخ بنزین اظهار داشت: با توجه به این افزایش قیمت بنزین، بهای سی.ان.جی 20 درصد قیمت آن می‌شود، بنابراین استقبال بهتری از این سوخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه درحال حاضر جایگاه‌های عرضه سی.ان.جی با 60 درصد ظرفیت کار می‌کنند، ابراز امیدواری کرد با افزایش قیمت بنزین استقبال بیشتری از سی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان.جی شود و روند رو به رشد مصرف این سوخت پاک را شاهد باشیم.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی جایگاه‌داران سی.ان.جی تصریح کرد: نکته مهم اینکه هزینه حمل‌و‌نقل مسافر و کالا روی دوش سی.ان.جی است و قاعدتا افزایش هزینه‌های مسافر و کالا را برای حمل‌ونقل عمومی و کالاها نخواهیم داشت.  

وی گفت: ما حدود 2500 جایگاه عرضه سی.ان.جی در کشور داریم که همه فعال هستند و 24 ساعته با ظرفیت 40 میلیون متر مکعب در شبانه روز فعالیت دارند که از این میزان ظرفیت اکنون 20 میلیون متر مکعب فعال و بقیه ظرفیت خالی است.

دادرس یادآور شد: قیمت هر متر مکعب سی.ان.جی 460 تومان است که معادل بنزینی آن لیتری 200 تومان می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به پیشنهادی در مورد یارانه‌ها گفت: در این شرایط پیشنهاد ما این است که دولت یارانه 45 هزار تومان را به 180 هزار تومان یارانه گاز تبدیل کند و 4.5 میلیون سرپرست خانوار از یارانه گاز بهره‌مند شوند، بعبارت دیگر به جای 45 هزار تومان یارانه، 180 هزار تومان گاز رایگان برای مصرف یک ماه توزیع شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بنزین حمل و نقل یارانه سوخت جایگاه سی ان جی خانوار قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد

لواندوفسکی به هیچ عنوان حاضر نیست بارسلونا را ترک کند. 

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان دریافت کرد که حاضر به پذیرش آن نشد. لواندوفسکی بارها تاکید کرده که می خواهد تا پایان قراردادش در بارسلونا بماند، قراردادی که سال 2026 به پایان می رسد.

در حقیقت مسئله رقم قرارداد عربستانی ها به هیچ وجه برای او مطرح نیست چون حقوقی که از بارسلونا می گیرد هم سال آینده افزایش خواهد یافت و در سطح پردرآمدترین بازیکنان شاغل در این قاره است. (در حال حاضر ناخالص 20.8 میلیون یورو که افزایش خواهد یافت).

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ؛ برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ 
  • آخرین مهلت استفاده از کلابرگ
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • افزایش یارانه اعتباری خرید کتاب هیات علمی، دانشجویان و طلاب
  • از افزایش تراز آب دریاچه ارومیه تا آغاز تولید بنزین از متانول
  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • توضیحات وزیر کار درباره افزایش بیمه کارگری
  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • توضیحات وزیر کار درباره بیمه کارگری
  • بنزین در امارات گران می‌شود