Web Analytics Made Easy - Statcounter

نویسنده فصل ششم سریال تلویزیونی «پایتخت» درباره ویژگی‌های قصه این فصل، ماجرای سفر به خارج از کشور یکی از کاراکتر‌ها و چالش‌های داستانی آن توضیحاتی ارائه کرد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آرش عباسی نویسنده فصل ششم سریال «پایتخت» با اشاره به نگارش فیلمنامه این سریال بیان کرد: تاکنون حدود ۶ قسمت از این سریال به نگارش درآمده است و باید گفت: هر چه جلوتر می‌رویم کار سخت‌تر و وسواس ما در نوشتن بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره شروع فیلمبرداری همزمان با نگارش اظهار کرد: قطعا باید قبل از شروع فیلمبرداری، هشت قسمت را تمام کنیم. با این حال من فعلا در حال بازنویسی هستم و از قسمت اول کار بازنویسی قسمت‌ها را انجام می‌دهم.
کاراکتر‌های «پایتخت» متحول شده‌اند
نویسنده «پایتخت» درباره شخصیت‌های این فصل از سریال توضیح داد: به جرات می‌توان گفت: همه شخصیت‌ها دچار تحول شده‌اند و با آنچه در ذهن مخاطب است متفاوت هستند. به هر حال از زمانی که فصل اول «پایتخت» روی آنتن رفته حدود ۱۰ سال می‌گذرد و این شخصیت‌ها در طول زمان تغییر کرده‌اند.

این نویسنده با اشاره به ویژگی‌های فصل جدید «پایتخت» تصریح کرد: در این فصل با غافلگیری‌های زیادی روبرو هستیم. هر یک از کاراکتر‌ها دنیای جدیدی برای خود دارند و تغییرات ملموسی در کار، رفتار و سکنات آن‌ها صورت گرفته است.
ریسک تغییرات زیاد سریال در فصل ششم
وی درباره اینکه چقدر این تغییرات، روایت قصه را با ریسک مواجه خواهد کرد، گفت: فکر می‌کنم این تغییرات، ریسک زیادی دارد و امیدوارم جواب بدهد. چون ما همه انرژی خود را برای کار گذاشته‌ایم.

عباسی در توضیح بیشتر قصه سریال و روند ماجرا‌ها بیان کرد: بخش اعظم سریال در شمال کشور می‌گذرد و طبیعتا تماشاگر انتظار دارد سفری هم با این کاراکتر‌ها به خارج داشته باشد.
اجبار سفر برای یکی از کاراکتر‌ها
این کارگردان تئاتر اضافه کرد: البته اینگونه نبود که به دلیل جذابیت سفر، چنین اتفاقی در قصه داشته باشیم، بلکه قصه ایجاب می‌کرد که حتما کاراکتر‌ها سفری به خارج از کشور داشته باشند و در واقع اجباری است که برای یکی از شخصیت‌ها رخ می‌دهد.
چالش بازگشت بهبود و نبود باباپنجعلی
وی درباره دیگر سختی‌های این فصل نیز گفت: بازگشت بهبود برای ما نویسنده‌ها بسیار سخت و چالشی بود، چون باید دلایل و روند این بازگشت را به طور منطقی برای مخاطب نمایش دهیم و یکی از بزرگترین چالش‌های ما همین روایت منطقی ماجرا بود. چالش سخت بعدی هم این بود که باید جای خالی علیرضا خمسه در نقش باباپنجعلی را پر می‌کردیم.

این فیلمنامه نویس در پایان درباره مهمترین ویژگی این فصل عنوان کرد: مهمترین ویژگی این فصل از «پایتخت» در غافلگیری‌هایی است که برای مخاطب دارد، فصل‌های تازه‌ای از اتفاقات برای کاراکتر‌ها باز می‌شود که داستان آن‌ها گسترده است. منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران سریال پایتخت آرش عباسی سریال های صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۸۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود

به گزارش ورزش سه، مصطفی زارعی رییس دپارتمان مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال درباره شرایط مالکیت جدید سرخابی‌ها صحبت کرد: فکر می‌کنم این بیماری ۴۰ ساله درمان شده و امیدوار هستیم اتفاقات خوبی در آینده برای این دو باشگاه بیفتد. ما الان در وزارت اقتصاد این جلسه را برگزار می‌کنیم و شأن برگزاری این جلسه، نشان می‌دهد که قرار است اتفاق بزرگی در ورزش و اقتصاد بیفتد. ورزش ۲ درصد تولید ناخالص کشورهای پیشرفته را به خود اختصاص می‌دهد که همسایه‌های ما برنامه‌شان برای ۳ سال آتی رسیدن به ۳ درصد است. این ورزش به عنوان یک صنعت پولساز و اقتصادی، جایگاهش را در دنیا پیدا کرده و جمهوری اسلامی هم می‌خواهد به این سمت و سو حرکت کند.

وی افزود: آغاز این حرکت واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی است. این مهمترین دغدغه‌های ما برای این دو باشگاه است که حل شد. من تمام مدارک را ارسال کردم و خوشبختانه در مورد این موضوع حرف و حدیثی باقی نمانده. انشالله باشگاه‌ها تلاش کنند تا دیگر مشکلات هم برطرف شود.

زارعی خاطرنشان کرد: اینکه هر دو باشگاه در این نقطه کنونی واگذار شده، نشان دهنده عزم جدی ماست که نه تنها در راستای حل کردن مشکل مجوز بوده، بلکه یک نگاه روبه جلو بوده. اگر یک باشگاه هم حل می‌شد از نگاه AFC مشکل حل می‌شد ولی این اتفاق میمون رخ داد که هر دو باشگاه واگذار شوند. امسال سال پایانی برای سهام این دو باشگاه است و انشالله این آغازی باشد که سرعت پیشرفت ما را بیشتر کند. جا دارد از همه همکاران در فدراسیون فوتبال و اعضای هیأت رییسه و آقای تاج تشکر کنم که بسیار پیگیر بودند به این نقطه برسیم. در تمام مدت ایام تعطیلات عید که باید به تعطیلات بگذرد، امسال این شرایط وجود نداشت و همواره در تلاش برای رایزنی بودند تا این اتفاق رخ بدهد.

او ادامه داد: در این چند سال که من حضور دارم، هر مدیری که به خصوصی سازی می‌آمد اولین جلسه‌اش را با فدراسیون فوتبال برگزار می‌کرد و فدراسیون دغدغه انتقال آن را داشت که حالا این مشکل شده و جای تشکر دارد. امروز که این مشکل حل می‌شود، وزارت ورزش به دنبال برطرف کردن مشکل دیگری است و امروز ما یک جلسه ۴ ساعته با مسئولان شرکت توسعه داشتیم تا استادیوم آزادی هم یک تکان اساسی را تجربه کند. همه ما متوجه اهمیت و اثرات اجتماعی و اقتصادی فوتبال نزد مردم شده‌ایم که من بسیار خرسندم که در این مسیر نقش کوچکی داشتم.

دیگر خبرها

  • اکوسیستم جدید «چری» صنعت خودرو را متحول می‌کند؟
  • اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال جنجالی: اجازه این کار را نداریم!
  • اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران
  • انتقاد از آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران + عکس
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • انتقاد عضو شورا از افزایش خارج از مصوب کرایه‌ها در برخی خطوط تاکسیرانی در پایتخت
  • عکس| این دو بازیگر «پایتخت» چه زمانی به ایران باز می‌گردند؟