Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@21:36:59 GMT

حرکت نمادین برای نجات دریاچه بختگان

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۸۶۴۸

حرکت نمادین برای نجات دریاچه بختگان

خبرگزاری میزان- یک نقاش و مجسمه‌ساز جوان شیرازی در حرکتی نمادین به مدت سه روز ۸۰ کیلومتر را داخل آکواریومی در دریاچه بختگان شنا کرده است. تاریخ انتشار: 10:00 - 26 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۵۰۱

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، به نقل از روزنامه خراسان، یک نقاش و مجسمه‌ساز جوان شیرازی در حرکتی نمادین از پنج‌شنبه ۲۳ آبان به مدت سه روز هشتاد کیلومتر را داخل آکواریومی در دریاچه بختگان شنا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که پیش از این هم تجربه هنر‌های اجرایی داشته است، فیلم‌ها و عکس‌هایی از این حرکت خود را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشرکرد که بازتاب زیادی داشت. این نقاش جوان هدف از انجام این اجرای هنری را «حمایت از دریاچه‌های بزرگ ایران از جمله دریاچه بختگان» اعلام کرده است.

بسیاری از کاربران هم با حمایت از این هنرمند خواهان مقابله با خشک شدن دریاچه‌های کشور شدند.
• کاربری نوشت: «تا وضع دریاچه‌های کشور مثل اوضاع بد ارومیه در چند سال پیش نشده بهتره براشون کاری کرد و الا بعد باید برای مقابله با ریزگردهاش چندین برابر هزینه بشه.»

بیشتر بخوانید: سلام سرد زمستانی به شهر‌های کشور/ تکرار تراژدی غم در بختگان؛ درناهاگرسنه ماندند/ فاضلاب ۱۰۰ روستا در حال آسیب زدن به رودخانه کرج است

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسان‌های منتشر میشود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دریاچه بختگان حرکت نمادین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران بازوان حرکت و شکوفایی کشور

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در دیدار با جمعی از تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان با بیان اینکه کارگران بازوان حرکت هر جامعه هستند که به سوی رشد و شکوفایی حرکت می‌کنند گفت: بی شک تمام پیشرفت‌های کشور و جامعه کارگری در مسیر زندگی، نشات گرفته از رشد پویایی فکر و اندیشه ورزی بوده و آن جامعه‌ای موفق است که با تفکر تکامل یافته جلو می‌رود و هر جامعه‌ای ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتراستفاده کند توسعه و پیشرفت رونق دو چندان پیدا می‌کند.

امام جمعه تبریز افزود: در دین اسلام، برای نیروی کار در حوزه منابع انسانی و نیروی فعال جامعه، برنامه‌ها و دستورات ارزشمندی آمده است که هر کدام چراغ راه مدیریت کلان جامعه برای رسیدن به نظام اسلامی است و در همین خصوص کارگران از اهمیت و جایگاه ارزشمندی برخوردار بوده و برای این قشر توصیه‌های فراوانی شده است.

وی رویکرد‌های اقتصادی که برای نامگذاری سال‌های گذشته توسط مقام معظم رهبری تعیین شده را نشان ازاهمیت و موقعیت کارگران بعنوان ستون‌های اقتصادی کشور حائز اهمیت دانست و گفت: باید با تاسی به سیره پیامبر اسلام و ائمه معصومین علیهم السلام مسیر درست ترسیم شود.

وی با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب همواره دغدغه معیشت کارگران دارند و برای رفع این مشکلات بیانات مبسوطی باارایه راهکار‌های عملی ارائه کرده اند گفت: باید مسئولین امر به این دغدغه‌ها توجه کنند و بدانند توجه به تورم ومعیشت کارگران و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، به همت همین کارگران است.

امام جمعه تبریز ضمن اشاره به اینکه دولت و مجلس باید برای بهبود کسب و کار تلاش مضاعف کنند و از کارگر دقیق حمایت کنند اظهار داشت:برای این منظور تنها شعار کافی نیست بلکه نیازمند حمایت عملی هستیم و در این راستا تامین امنیت شغلی کارگر، توجه به معیشت کارگر، تامین مسکن و ساماندهی قرارداد‌های کار از مهمترین دغدغه‌های این بخش باشد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هم گفت: «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» شعار امسال هفته کار و کارگر است و رهبر معظم انقلاب توجه به محیط و بهداشت و سایر مسایل کارگر را از مهمترین بخش‌های رشداقتصادی کشور دانستند.

فتحی افزود: به لطف خدا شاهد آرمش صنعتی در استان هستیم که مایه ارزش افزوده و امنیت شغلی در کشوراست و علیرغم تلاش معاندین و دشمنان در ایجاد اختلال در صنعت، کارگران ما مانع این تلاش‌ها شدند و باز همدشمنان را مایوس کردند.

در پایان مراسم از کارگران نمونه و شاخص استان تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • کارگران بازوان حرکت و شکوفایی کشور
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​
  • نگرانی از فعال شدن کانون گردوغبار در مرکز ایران
  • تجمع خودجوش بانوان بافقی در حمایت از طرح نور فراجا