Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نهایی رقابت‌های تکواندو گرندپری روزهای ۱۵ و ۱۶ آذرماه به میزبانی روسیه در مسکو برگزار خواهد شد. فدراسیون جهانی تکواندو مدتی قبل لیست تکواندوکاران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد.

با توجه به اینکه قرعه کشی مسابقات بر اساس رنکینگ تکواندوکاران صورت می گیرد، کادر فنی تیم ملی این امکان را دارد تا با دقت نظر کافی رقبای ملی پوشان ایران را به خوبی آنالیز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به عنوان نمونه میرهاشم حسینی با رنکینگ ۶ المپیکی، دور نخست باید با «الکسی دنیسنکو» از روسیه با رنکینگ ۱۱ پیکار کند و یا سجاد مردانی با رنکینگ ۵، در اولین دیدار «کارلوس سانسورس» مکزیکی را پیش رو دارد.

فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: رقابتهای مسکو، آخرین ایستگاه برای کسب سهمیه از طریق سیستم رنکینگ است و نه تنها تکواندوکاران ما که همه نفرات حاضر در این مسابقات باید نتیجه چند سال تمرین و زحمات سخت خود را بگیرند. به همین دلیل همه تکواندوکاران با آمادگی بالا به این مسابقات می آیند و ما هم قطعا کار سختی پیش رو خواهیم داشت. 

عسگری در مورد اعلام لیست اسامی از سوی فدراسیون جهانی گفت: این یک نکته مثبت است و این امکان را داریم که رقبای خود را از همان مبارزه اول آنالیز کنیم. این خیلی مهم است که بدانیم تکواندوکار ما دور اول با چه حریفی مبارزه می کند. روی همین اصل با اعضای کادر فنی جلسات متعددی داریم و تک تک تکواندوکاران حاضر در این مسابقات را طبق لیست مورد بررسی فنی قرار داده و در تمرینات روی شگرد و راه های کسب امتیاز کار می کنیم. 

سرمربی تیم ملی تکواندو ادامه داد: تمرینات تیم ملی با جدیت زیادی پیگیری می شود. اعضای تیم ملی به حساسیت کار در این رقابتها واقف هستند و بر همین اساس نیز به خوبی تمرینات و دستورات فنی را دنبال می کنند. ضمن اینکه آرمین هادی پور هم بعد از دریافت جایزه بهترین دانشجوی تکواندوکار سال ۲۰۱۹ جهان با روحیه مضاعف به تمرینات بازگشته است. البته باید به او تبریک بگویم چرا که این جایزه برای خود آرمین و تکواندو ایران اهمیت فوق العاده ای داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در این رقابتها چهار سهمیه دارد. آرمین هادی پور، میرهاشم حسینی، سروش احمدی و سجاد مردانی تکواندوکاران حاضر در این مسابقات خواهند بود که این روزها با جدیت و انگیزه بالا زیر نظر کادر فنی تمرینات سخت و فشرده ای را پیگیری می کنند. 

کد خبر 4774132

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو فریبرز عسگری تکواندو تیم ملی تکواندو تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال مارک ویلموتس کشتی فرنگی لیگ کشتی تیم فوتبال امید ایران گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا وسیما، ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی دو و میدانی از امروز ۱۶ اردیبهشت ماه برای اعزام به مسابقات جهانی کوبه ژاپن آغاز شد و تا ۲۴ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.    هاجر صفرزاده، سجاد نیک پرست، مهدی اولاد، سامان پاکباز، علی پیروج و امیرحسین علیپور ملی پوشان دعوت شده به این اردو میباشند که تمرینات خود را زیر نظر زهرا علیزاده، حمید فرزین بقا، علیرضا مهرصفوتی، محسن پاکباز، امیدمحمد محمدی و مصطفی بهرامی به عنوان مربی انجام می‌دهند. ملی پوشان کشورمان تمرینات خود را زیر نظر هاجر صفرزاده، امیرخسروانی، سجاد نیک‌پرست، علی شمشیری، خدیجه عبدی، زهراسادات پوراسماعیل، امید ظریف، مهدی مرادی کوچی، مهدی اولاد، سامان پاکباز، علی پیروج، امیرحسین علیپور، حسن باجلودند، وحید علی‌نجیمی و مهرداد مرادی به عنوان ورزشکار و علی اصغر هادیزاده به عنوان سرمربی، داریوش نام‌آور، هرمز راد صادقی‌نیا، حمید مزارزئی، مصطفی بهرامی، زهرا علیزاده، امیرمحمد صلح میرزایی، علی محبی، محسن پاکباز، امیرمحمد محمدی، ماشالله طاهری و مهدی رحیمی به عنوان مربیان تیم و زهرا اقشاریان (دونده همراه) به تمرین میپردازند. مسابقات کوبه ژاپن از ۲۵ اردیبهشت تا ۸ خرداد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • در جدیدترین رنکینگ المپیکی تکواندو؛ کیانی به رده دوم صعود کرد
  • صعود کیانی به رده دوم رنکینگ المپیکی تکواندو
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد/ صعود کیانی به رده دوم
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی