Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهره وری اقتصادی لرستان گفت: عملیات احداث مسجد صاحب الزمان(عج)در روستای گرماوله بخش زاغه شهرستان خرم آباد آغاز شده است.

« مسلم رضایی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود:این مسجد با مشارکت خیران، اهالی روستا و همکاری مشترک اداره کل اوقاف و امور خیریه و بسیج سازندگی سپاه ناحیه عشایری احداث می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون بهره وری اقتصادی لرستان اظهار داشت: عملیات احداث مسجد صاحب الزمان (عج) روستای گرماوله از توابع بخش زاغه آغاز شده است.

 

وی بیان کرد: در راستای کمک به اخداث و تکمیل مساجد در مناطق عشایری با تشریک مساعی، همکاری مشترک و بهره گیری از امکانات موجود دو دستگاه اوقاف و امور خیریه و بسیج سازندگی سپاه ناحیه عشایری  تفاهم نامه مشترکی فی ما بین اداره کل اوقاف و امور خیریه و بسیج سازندگی ناحیه عشایری لرستان منعقد شده است.

 

رضایی پور بیان کرد: تهیه نقشه های اجرایی، تامین منابع مالی پروژه و نظارت مشترک بر روند اجرای عملیات عمرانی احداث این مسجد از جمله مفاد این تفاهم نامه است.

 

وی افزود: زمین این مسجد، به مساحت 300 مترمربع توسط  بانوی خیراندیش،« ملکه بیرانوند» وقت گرده است.

 

رضایی پور با اشاره به مشارکت خیران و اهالی روستا در احداث این مسجد، افزود: واقف زمین و بسیاری از اهالی مسجد در ساخت این بنا همکاری گسترده دارند.

 

معاون بهره وری اقتصادی لرستان با تاکید بر ضرورت مشارکت بیشتر خیران و دستگاه در ساخت و ساز اماکن مذهبی، بیان کرد: همکاری مشترک دستگاه های اجرایی بستر هم افزایی و افزایش توان اجرایی است.

 

وی ادامه داد: همچنین همکاری و مشارکت دستگاه های اجرایی بستر رفع محرومیت ها و ارائه خدمات مناسب به مناطق محروم روستایی و عشایری و تسریع در خدمت رسانی به مردم این مناطق است.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد اصفهان استان بوشهر مساجد خبرگزاری شبستان هفته کتاب کتابخوانی رفع محرومیت ها مشارکت خیرین احداث مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۹۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد

استاندار لرستان تأکید کرد: رعایت عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در جلسۀ بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به  لرستان گفت: تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی نماینده دولت هستند.

او اضافه کرد: مسئولان باید یک‌صدا باشند، زیرا دستگاه‌های اجرایی زمانی موفق هستند که با تفاهم، رفاقت کار و اتحاد خدمتگزاری به مردم را به نمایش بگذارند.

استاندار لرستان با بیان اینکه اگر خدمت برای خدا باشد مردم از مجموعه دولت راضی خواهند بود، عنوان کرد: مردم باید از خدمات مسئولان بهره‌مند شوند.

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

شفقت با اشاره به اینکه اعضای مؤثر در حکومت اسلامی یک مجموعه واحد هستند، بیان کرد: بخشی از توحید عبادی ما انجام عبادت و بخشی هم توحید عملی است.

او با بیان اینکه ما باید در خدمت به مردم وحدت داشته باشیم زیرا هیچ‌کس از چندصدایی بهره‌ای نمی‌برد، خاطرنشان کرد: امام‌خمینی (ره) طاغوت را با وحدت مردمی از بین برد.

استاندار لرستان توضیح داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با وجود ناهماهنگی سران برخی کشورها وحدتی بین مسلمانان ایجاد کرد که امروز آمریکا از حمله اسرائیل اعلام برائت می‌کند و این حاصل وحدت است.

شفقت با تاکید بر اینکه لرستان مهد مردم غیرتمند و پایگاه شیعیان است، گفت: عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد و ما باید زمینه مشارکت مردم را در روند توسعه فراهم کنیم.

او با بیان اینکه دولت باید تسهیلگری کند تا مردم زندگی مرفه و شرافتمندانه‌ای برای خود تهیه کنند، اضافه کرد: مجموعۀ مدیران باید وحدت وزارتی ایجاد کنند.

استاندار لرستان تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان حق ندارند شهروندان و ارباب‌رجوع را بی‌دلیل پشت در اتاق خود منتظر نگه دارند، زیرا مسئول اجرایی، نوکر و مخلص مردم هستند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • عملیات احداث کانال دفع آب‌های سطحی در محله شرف‌آباد یاسوج اجرایی شد