Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@03:09:18 GMT

بارش‌ها تا چهارشنبه ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۹۰۶۶

به گفته گودرزی، تا سه شنبه بارش‌ها در نیمه شرقی کشور ادامه دارد، اما چهارشنبه این سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود. ناطقان: فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا پایان هفته در سواحل دریای خزر بارش‌ها ادامه دارد. همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده داریم.


گودرزی درباره وضعیت جوی پایتخت افزود: تهران امروز نیمه ابری، همراه با بارش باران و برف و مه رقیق پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز با ادامه فعالیت سامانه بارشی در جنوب و جنوب غرب رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد‌های موقتی داریم. همچنین بخش‌هایی از شرق و مرکز کشور شامل استان‌های یزد، قم و شرق لرستان بارش باران و برف خواهند داشت.

گودرزی گفت: شدت بارش امروز در شمال خلیج فارس، بوشهر و جنوب خوزستان به صورت رگبار و رعد و برقی ادامه دارد. همچنین در چهار محال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، شمال فارس برف و باران است.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: از بعدازظهر دوشنبه تا ظهر سه شنبه، بارش در بخش‌های مرکزی سواحل تشدید می‌شود. از فردا در سمنان و تهران بارندگی داریم. همچنین بارش‌های کهکیلویه و بویر احمد، بوشهر و غرب فارس بارش‌های شدید خواهیم داشت.

وی ادامه داد: تا سه شنبه بارش‌ها در نیمه شرقی کشور ادامه دارد، اما چهارشنبه این سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

گودرزی گفت: گرم‌ترین استان اهواز با ۲۷ درجه بالای صفر و سردترین استان همدان ۷ درجه است. منبع: میزان برچسب ها: بارش ها ، چهارشنبه ، سامانه بارشی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بارش ها چهارشنبه سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور

به گزارش «تابناک»، براساس اعلام سازمان هواشناسی، از روزهای سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) یا چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) با ورود موج بارشی جدیدی به کشور همراه خواهیم بود که با وقوع بارش‌های خوب در بسیاری از نقاط نیمه غربی کشور همراه خواهد شد.

همچنین در بسیاری از نقاط در استان‌های نیمه غربی کشور، مرکز و نیمه شمالی کشور بارش‌های خوبی از این موج خواهند داشت و شاهد بارش گسترده باران خواهند بود.

این موج به دلیل ماهیت سودانی که دارد، با بارش‌های سیستماتیک همراه بوده و برخلاف موج قبلی، در اکثر نقاط کشور شاهد بارش‌های یکدست و طولانی مدت تر خواهیم بود.

تداوم باد و باران در کشور

امروز جمعه (۷ اردیبهشت) در کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

براین اساس فردا شنبه (۸ اردیبهشت) در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

همچنین برای روز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب شاهد بارش خواهیم بود و دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در ارتفاعات خوزستان و ایلام بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و طی این دو روز در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم است.

طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد.

سازمان هواشناسی همچنین اعلام کرد: تا اواسط هفته آینده روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی کشور وضعیت جوی امروز پایتخت را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد گاهی افزایش باد پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۲۵ و کمینه دما ۱۵ درجه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • ورود سامانه‌ بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان