Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@20:37:29 GMT

پیکر رضا عبدی تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۹۱۲۸

پیکر رضا عبدی تشییع شد

مراسم تشییع پیکر زنده یاد رضا عبدی صبح امروز -یکشنبه ۲۶ آبان ماه- با حضور اهالی رادیو از مقابل مسجد بلال سازمان صداوسیما تشییع شد.

رضا عبدی گوینده، صداپیشه و بازیگر برنامه صبح جمعه رادیو صبح روز پنجشنبه ۲۳ آبان در ۸۸ سالگی درگذشت.

بیشترین فعالیت او به برنامه های صبح جمعه رادیو ایران بازمی گردد.

رضا عبدی، متولد نهم آبان ۱۳۱۰ بود و در سال ۱۳۳۲ بعد از گذراندن دوره تئاتر، فعالیت هنری خود را در تئاتر تهران شروع کرد، اما از سال ۱۳۴۷ وارد سینما و رادیو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کارنامه کاری رضا عبدی حدود ۴۰ فیلم سینمایی مشاهده می شود که می توان به سفر جادویی، کفش های میرزانوروز و مردی از جنس بلور اشاره کرد.

این هنرمند پیشکوست، از جمله اهالی رادیو بود که بیش از نیم قرن سابقه فعالیت در عرصه تئاتر، تلویزیون و رادیو دارد. شنوندگان رادیو به ویژه طرفداران برنامه «جمعه ایرانی» صدای او را در قالب کاراکتر «آمیز عبدالطمع» سابق در «صبح جمعه با شما» و «عبدل بیزینس» در «جمعه ایرانی»  می‌شناسند.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1321981

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سازمان صدا و سیما مجری رادیو و تلویزیون بنزین سهمیه بندی بنزین بارش برف باران افزایش قیمت کاهش قیمت ها مارک ویلموتس یارانه تیم ملی فوتبال ایران تجمعات اعتراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  این شبکه رادیویی در آستانه سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم با راه‌اندازی پویش قدردانی از معلم در برنامه «زنگ انشا» به استقبال روز معلم می‌رود.

برنامه «زنگ انشا» که به انشا نویسی و انشا خوانی دانش آموزان اختصاص دارد، به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم از دانش آموزان کل کشور دعوت می‌کند در پویش قدردانی از معلم شرکت نمایند و با نوشتن انشا از معلم خود قدردانی نمایند.

علاقه‌مندانی که دوست دارند انشای آنها به گوش معلمشان برسد، می‌توانند فایل صوتی خوانش انشای خود را به آدرس @radiosabaFM ۱۰۵۵ ارسال نمایند.

انشا‌های ارسالی دانش آموزان در برنامه «زنگ انشا» تقدیم معلمشان می‌شود.

زنگ انشا شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴:۴۵ به تهیه کنندگی محبوبه برزگر از رادیو صبا پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • برنامه «پل مدیریت» از رادیو تهران
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم