Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجلس شورای اسلامی امروز کار خود را با جلسه غیر علنی آغاز کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس مجلس در نشست علنی با تشریح جزئیات جلسه غیر علنی گفت: دولت منابعی را که برای ما به التفاوت (اجرای هدفمندی یارانه‌ها و افزایش قیمت بنزین) در نظر گرفته شده در اسرع وقت به حساب مردم واریز کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید مابه التفاوت هدفمندی یارانه‌ها را در اسرع وقت به حساب مردم واریز کند و برای اجرای تصمیمات درست باید فضای آرامی فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای علی لاریجانی در ابتدای نشست علنی صبح امروز خانه ملت در تشریح جزئیات جلسه غیر علنی صبح امروز مجلس تصریح کرد: از ساعت ۸ صبح امروز جلسه‌ای درباره مباحثی که این روز‌ها درباره بحث یارانه‌ها مطرح است داشتیم که آقای شمخانی دبیر شورای عالی امینت ملی حضور داشتند و گزارشی از وضعیت یارانه‌ها ارائه کردند همچنین نمایندگان نیز نظرات خود را مطرح کردند.
وی افزود: آن چه که مهم است؛ اولا دولت منابعی را که برای ما به التفاوت (اجرای هدفمندی یارانه‌ها و افزایش قیمت بنزین) در نظر گرفته شده است در اسرع وقت به حساب مردم واریز کند و نشان دهد که پای عهد خود ایستاده است، این کار را حتما کمیسیون مربوطه رسیدگی کند.
رئیس مجلس ادامه داد: نکته بعدی درباره نگرانی مردم است که این تصمیم تبعاتی در قیمت سایر کالا‌ها داشته باشد.
آقای لاریجانی گفت: مقرر شد کمیسیون اقتصادی مجلس با ستاد تنظیم بازار، تعزیرات حکومتی، ​قوه قضائیه و مسئولان ذیربط جلساتی بگذارد تا نظارت جدی روی کنترل قیمت‌ها اعمال شود.
وی تصریح کرد: در زمینه اصلاح روش‌ها هم مرکز پژوهش‌ها و کمیسیون اقتصادی بررسی‌های لازم را صورت دهند لذا در این زمینه باید هم داستان باشیم تا فشار‌ها برداشته و به مردم کمک شود؛ دغدغه اصلی نمایندگان مردم نیز همین است تا در مسیر بحث‌های روز‌های آینده در کمیسیون مشکل حل شود.
وی خاطر نشان کرد: قطعا در فضای آرام اصلاحات در این زمینه سامان خواهد یافت؛ ما نیاز داریم تا فضای آرامی را برای تصمیمات درست فراهم کنیم.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی جلسه غیر علنی رئیس مجلس لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا پایان عمر مجلس یازدهم، مجلس شورای اسلامی سه هفته جلسه علنی خواهد داشت که روزهای آن به روال قبل برگشت.

وی یادآور شد: اخیرا جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌شد که از این به بعد جلسات مجلس شورای اسلامی همچون گذشته در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تشکیل می‌شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: آخرین جلسه علنی مجلس در دوره یازدهم در روز چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و مجلس دوازدهم کار خود را از هفتم خردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه‌ شروع می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • مسعود پزشکیان: امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ بدسلیقگی‌‌ها در اجرای برخی سیاست‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد/ با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ی عکس خواهد داد
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود