Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیاوش محمدی، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل در خصوص آخرین وضعیت جوی استان اردبیل از تداوم هوای سرد و ناپایداری‌های جوی در منطقه تا اواسط هفته جاری خبر داد.

به گفته او طبق پیش بینی نقشه‌های هواشناسی سامانه ناپایدار از روز جمعه وارد استان شده تا بارش برف و باران و کاهش محسوس دما در نقاط مختلف استان به وِیژه مناطق مرکزی و جنوبی را شاهد شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: وقوع مه و دمای زیر صفر درجه به خصوص در ساعات شب از جمله بارزترین تغییرات آب و هوایی استان در این مدت است.

محمدی تصریح کرد: با ورود این سامانه همچنان در جاده و گردنه‌های مواصلاتی بارش برف و باران و مه و کاهش دید حاکم بوده و در صورت انجام هر گونه مسافرت توجه به نکات ایمنی و برخورداری از وسایل گرمایشی ضروری خواهد بود.

او با بیان اینکه برای روز یکشنبه آسمان استان نیمه ابری تا ابری همراه با تداوم سردی هوا پیش بینی می‌شود، افزود: در این مدت بارش خفیف برف و باران و در برخی از ساعات مه گرفتگی دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام/ح

بارش برف و باران در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراوت بهاریِ باران در مناطق مختلف استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ با فعالیتِ سامانه بارشی از دیروز و به ویژه دیشب، در بیشتر مناطق استان باران بارید. بیشترین میزانِ بارش در شهرستان مشگین با ۱۸ و دو دهمِ میلیمتر بارش ثبت شد. با این بارشها، هوای بهاریِ اردبیل با طراوت‌تر از روز‌های گذشته شده.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تداوم بارش باران در آذربایجان شرقی
  • تداوم بارش باران تا روز جمعه در آذربایجان شرقی
  • بارش شدید باران در پاوه و جاری شدن سیلاب
  • شدت بارش باران بهاری در اردبیل
  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • شرایط جوی ناپایدار در استان اردبیل تداوم می‌یابد
  • ارتفاعات سبلان برفی می‌شود
  • حاکمیت ناپایداری‌های جوی تا اواخر هفته در اردبیل
  • هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود
  • طراوت بهاریِ باران در مناطق مختلف استان اردبیل