Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروی زمینی سپاه و سردار محمد پاکپور در دهمین جشنواره مالک اشتر نیروهای مسلح بعنوان موفق‌ترین نیرو و فرمانده نیرو در میان سایر نیروهای مسلح انتخاب شدند.

به گزارش مشرق، در دهمین جشنواره مالک اشتر نیروهای مسلح  ویژه تقدیر از سازمان‌ها، نیروها و یگان‌های موفق‌تر نیروهای مسلح، نیروی زمینی سپاه و سردار محمد پاکپور بعنوان موفق ترین نیرو و فرمانده نیرو در میان نیروهای مسلح انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نیروی زمینی ارتش نیز بعنوان نیروی دارای بالاترین میزان رشد در میان نیروهای مسلح انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: فرمانده نیروی زمینی سپاه: پیگیر آزادسازی ۲ ایرانی هستیم

سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع بعنوان موفق ترین عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح، پلیس راهور بعنوان موفق ترین پلیس تخصصی، سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بعنوان سپاه منتخب استانی، فرماندهی انتظامی استان مازندران، فرماندهی مرزبانی استان خوزستان و سازمان صنایع دفاع بعنوان سازمان برتر وزارت دفاع از دیگر سازمان‌ها و یگان‌های منتخب نیروهای مسلح در این جشنواره بودند.

سازمان‌ بسیج عشایری و سازمان بسیج زنان کشور نیز در دهمین جشنواره مالک اشتر نیروهای مسلح بعنوان سازمان‌های منتخب بسیج اقشاری انتخاب شدند.

معاونت مهندسی سپاه پاسداران و پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز نیز از دیگر یگان‌های منتخب در این جشنواره بودند.

جشنواره مالک اشتر هرساله به منظور تقدیر از فرماندهان سازمان‌ها، نیروها و یگان های موفق تر نیروهای مسلح و الگوسازی واحدهای نمونه برای سایر واحدها و ترویج شایسته گزینی و شناسایی عناصر کارآمد برگزار می‌شود.

در فرآیند انتخاب برترین‌های نیروهای مسلح، با اخذ گزارش‌های فصلی از یگان‌های مختلف و بررسی توسط کارگروه‌های تخصصی اشراف فرماندهی معظم کل قوا، ارگان‌هایی که بیشترین امتیاز را کسب کنند، بعنوان یگان‌های موفق تر نیروهای مسلح برگزیده خواهند شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین سردار پاکپور سرلشکر باقری فرمانده برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار حاجی‌زاده با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و نشان‌دهنده بخشی از توان یک نیرو بود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: در عملیات وعده صادق فقط ۲۰ درصد از مجموع امکاناتی را که برای اقدام تنبیهی علیه صهیونیست‌ها فراهم کرده بودیم، استفاده کردیم که برای مقابله با همین ۲۰ درصد هم صف‌آرایی عجیب و غریبی انجام شد.

سردار حاجی‌زاده ادامه داد: آمریکایی‌ها که گفته بودند «ما دخالت نمی‌کنیم»، کاملاً دخالت کردند و در کنار رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه یادآور شد: در جریان عملیات وعده صادق، رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه و مواضع حزب‌الله در جنوب لبنان را تعطیل کرد و حتی یک هواپیمای بدون سرنشین هم به آن مناطق نفرستادند؛ بلکه تمامی امکانات آن‌ها برای مقابله با حمله‌ی ایران، بسیج شد.

سردار حاجی‌زاده با اشاره به کمک آمریکا، انگلیس، فرانسه و بسیاری از کشور‌های منطقه به صهیونیست‌ها در جهت خنثی‌سازی حمله‌ی کشورمان، گفت: آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما، رزم‌ناو‌ها و ناو‌های هواپیمابرشان را هم وارد عرصه کردند و آن شب ۲۰ درصد از توان یک نیرو صرف مقابله با تمامی قدرت‌های جهانی و متحدان آن‌ها شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه عنوان کرد: با وجود همه اقدامات دشمنان، الحمدلله این پیروزی بزرگ به برکت خون شهدا، تدبیر و اراده رهبر معظم انقلاب اسلامی و دعای مردم حاصل شد و در واقع این اراده مردم بود که تبلور یافت.

دیگر خبرها

  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • (ویدیو) سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • سخنگوی سپاه : در عملیات «وعده صادق» ۱۰ کشور به اسرائیل کمک پدافندی کردند / هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند