Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@17:41:57 GMT

اخبار مهم روز یکشنبه ۲۶ آبان‌ماه ۱۳۹۸

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۹۵۵۳

اخبار مهم روز یکشنبه ۲۶ آبان‌ماه ۱۳۹۸

۱۱:۲۸

ادامه بارش‌ برف و باران در کشور/ تهران همچنان زیر صفر

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی تا پایان هفته بارش در سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت و برای ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده برف و باران پیش‌بینی می شود.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بعداز ظهر دوشنبه تا ظهر سه شنبه (۲۷ و ۲۸ آبان ماه) بارش در بخش‌های مرکزی سواحل دریای خزر شدت بیشتری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: امروز (۲۶ آبان ماه) با ادامه فعالیت سامانه بارشی در جنوب و جنوب غرب کشور در این مناطق رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود و در بخش‌هایی از مرکز و شرق کشور واقع در استان‌های اصفهان، یزد و دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان‌های قم، مرکزی و شرق لرستان بارش برف و باران رخ می‌دهد.

ضاییان افزود: شدت بارش امروز (۲۶ آبان ماه) در شمال خلیج فارس، بوشهر و جنوب خوزستان به‌صورت رگبار و رعد و برق و در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شمال فارس به‌صورت بارش برف و باران خواهد بود.

ضیاییان درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا (۲۷ آبان ماه) ابری همراه با بارش باران و برف و در بعضی ساعات مه‌آلود خواهد بود. دمای هوا در این روز در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان ۴ و ۲- سانتیگراد خواهد بود. آسمان پایتخت پس فردا (۲۸ آبان ماه)‌ نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش باران گاهی همراه با مه‌ رقیق در اواخر وقت کاهش ابر با بیشترین و کمترین دمای ۶ و ۱- سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

Fararu.com Fararunews @ ۱۱:۱۷

دانشگاه‌های علامه و شهید بهشتی امروز یکشنبه تعطیل شدند

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی کلاس‌های آموزشی تمامی پردیس‌های دانشگاه اعم از پردیس عباسپور و ولنجک، یکشنبه ۲۶ آبان به دلیل بارش شدید برف و صعب‌العبور بودن تردد در این منطقه به طور کامل تعطیل شدند.

همچنین دکتر فائز دین‌پرست، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص فعالیت کلاس‌های آموزشی این دانشگاه به ایسنا گفت: فعالیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی یکشنبه ۲۶ آبان به دلیل بارش برف و مشکلات احتمالی در تردد دانشجویان و اعضای هیات علمی و همچنین کارمندان تعطیل شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: دانشگاه علامه طباطبایی روز شنبه نیز به دلیل بارش برف در تردد دچار مشکل شد و بسیاری از سرویس‌های این دانشگاه امکان ارائه خدمات را نداشتند.

Fararu.com Fararunews @ ۱۱:۱۳

محدودیت دسترسی به اینترنت با تصویب شورای امنیت

یک مسئول مطلع در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: با تصویب شورای امنیت کشور و ابلاغ دبیرخانه آن به اپراتورهای اینترنت از شب گذشته و به مدت ۲۴ ساعت دسترسی به اینترنت محدود شده است.

این مقام مسئول به ایسنا مطلع افزود: پیگیری‌های زیادی از سوی وزارتخانه در حال انجام است تا با رایزنی با دبیرخانه مجوز لازم برای برقراری مجدد ارتباطات و ابلاغ آن به اپراتورها صورت پذیرد.

Fararu.com Fararunews @ ۱۱:۰۵

حمایت مجلس از طرح سهمیه‌بندی سوخت

اسدالله عباسی سخنگوی هیات رئیسه مجلس پس از پایان جلسه غیرعلنی صبح امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: طرح سهمیه‌بندی سوخت براساس اصل ۱۷۶ قانون اساسی به تصویب شورای عالی امنیت ملی رسیده و پس از تایید سران سه قوه و رهبر معظم انقلاب امروز لازم‌الاجرا است.

وی افزود: پیش از این هم مجلس شورای اسلامی در قانون هدفمندی یارانه‌ها اجرای این طرح را تصویب کرده بود. منتها دولت در اجرای این طرح تاخیر داشت و امروز مقرر شد کمیسیون برنامه و بودجه و مرکز پژوهش‌های مجلس ایراداتی که در شیوه اجرای این طرح وجود دارد را بررسی کرده و پیشنهادات خود را جهت رعایت رفاه حال مردم به دولت اعلام کند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس درباره نظارت بر اجرای طرح بیان کرد: مقرر شد تا واریز درآمد حاصل از اجرای این قانون به حساب مردم نظارت لازم صورت بگیرد و همچنین قوه قضائیه، دستگاه‌های نظارتی و کمیسیون‌های مربوطه در مجلس شورای اسلامی بر عدم تاثیر افزایش قیمت بنزین و به سایر کالاها نظارت کافی را داشته باشند.

Fararu.com Fararunews @

منبع: فرارو

کلیدواژه: اخبار مهم اخبار داغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۹۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران

فرجی کارشناس هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ابری همراه با بارش پراکنده بتدریج با کاهش ناپایداری و ابر پیش بینی می‌شود.

او افزود:آسمان مازندران روز پنجشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما خواهد بود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت:وضعیت جوی مازندران روز جمعه هم صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در یزد
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • باران در راه خراسان رضوی است
  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران