Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@05:28:23 GMT

ماموری که در درگیری با اغتشاشگران به شهادت رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۹۷۰۸

پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سردار «علی اکبر جاویدان» اظهار داشت: سرگرد «ایرج جواهری» از ماموران کلانتری ۲۴ الهیه بود که در جریان درگیری روز گذشته با عده‌ای از اراذل و اوباش و اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی افزود: در جریان ناآرامی‌های روز گذشته عده‌ای از این افراد که مسلح نیز بودند به سمت کلانتری شهرک الهیه کرمانشاه هجوم برده و قصد تصرف آن را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار جاویدان ادامه داد: شهید جواهری نیز برای حفظ مقر پلیس به دفاع در برابر مهاجمان پرداخت، اما ناجوانمردانه مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با تاکید بر اینکه حساب مردم از اغتشاشگران جداست، از آن‌ها خواست تا با ماموران انتظامی همکاری لازم را داشته باشند که دشمنان نتوانند به اهداف و برنامه‌های خود برسند.

سردار جاویدان اظهارداشت: مطالبات عموم مردم برای مسئولان محترم است و همه آن‌ها تلاش می‌کنند تا بتوانند پاسخ مناسبی به خواسته‌های به حق شهروندان بدهند.

وی تصریح کرد: مردم شهر کرمانشاه نیز روز گذشته در کنار مردم برخی از شهر‌های دیگر به صورت مسالمت آمیز اعتراض خود را به برخی مسائل اخیر نشان دادند، اعتراضی که به گوش مسئولان رسید و به طور قطع برای جلب رضایت آن‌ها چاره اندیشی خواهد شد.

سردار جاویدان یادآوری کرد: در این میان عده‌ای از اراذل و اوباش و اغتشاشگر با سوء استفاده از این موضوع دست به حرکاتی زدند که در شان ملت بزرگ ایران و مردم شهید پرور کرمانشاه نبود.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه حساب مردم از اغتشاشگران جداست، افزود: عموم شهروندان این هرج و مرج و بی نظمی که توسط عده‌ای مشخص ایجاد شده را نمی‌پذیرند و به طور قطع خواستار برخورد با چنین افرادی هستند.

وی در پایان گفت: نیروی انتظامی قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده و اجازه نخواهد داد این عده باعث بی نظمی و هرج و مرج شوند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پلیس بنزین کرمانشاه ناآرامی ها اغتشاشگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۹۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست

سردار احمد رضا رادان عصر پنجشنبه در اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا و مجریان طرح نور (عفاف و حجاب) در صحن امام رضا (ع) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: رئیس جمهور در حمایت از عفاف و حجاب ایستاده است تا حیا، دین و عفت در جامعه جاری و ساری شود.

وی ادامه داد: همچنین وزیر کشور انقلابی، صدا و سیما، اصحاب رسانه و افراد قلم به دستی که در حمایت از عفت عمومی گام برمیدارند تشکر می‌نمایم.

قدردانی فرمانده فراجا از روسای قوای مجریه و قضاییه برای حمایت از طرح نور 

وی بیان کرد: در طرح نور، راه پر فراز و نشیبی داریم که مردم انقلابی این راه را درک کرده اند و در حمایت از پلیس خودشان به میدان آمده اند.

سردار رادان تاکید کرد: دشمن تلاش فروانی دارد که القا کند پلیس در این معرکه تنهاست، اما مردم خط بطلانی بر افکار پلیدشان زدند و نشان دادن همراه با پلیس هستند.

وی گفت: دشمن در معرکه‌های مختلف به این نتیجه رسیده است که نبرد و رویارو با ایران اسلامی به جز شکست چیز دیگری برایش در بر ندارد و هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد، دشمنی که تا بن دندان مسلح و دنیا پشتش بود در برابر تقوا، ایمان و اراده رزمندگان اسلام راه به جایی نمی‌برد.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: رژیم جعلی اسرائیل می‌خواهد برای ما ابرقدرتی کند، اما رزمندگان ما تمام دیوار‌های دفاعی دشمن آمریکایی و صهیونیست‌ها را در می‌نوردند و موشک‌ها را به زمین اسرائیل هدایت می‌کنند.

وی با تاکید بر این که دو بال عفت و غیرت نباید از ما گرفته شوند گفت: چشم مردم اگر به بی حیایی عادت کند آرام آرام غیرت از آن‌ها گرفته می‌شود و محیط برای بیننده عادی خواهد شد.

سردار رادان ادامه داد: دختران ما دشمن ما نیستند، اما مورد هدف و هجمه دشمن قرار گرفته اند تا سرباز بی جیره و مواجب آن‌ها باشند، لذا ما در حقیقت از دختران میهن اسلامیمان صیانت می‌کنیم، چرا که آنان مادران آینده این مرز و بوم هستند.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست و رسما اعلام می‌کنم موضوع حجاب و عفاف را موضوعی کاملا فرهنگی و اجتماعی می‌بینیم و آن را انتظامی و امنیتی تلقی نمی‌کنیم.

وی با بیان این که در آینده‌ای نزدیک پشت پرده‌های جریان ضد حجاب را معرفی خواهیم کرد گفت: برخی دختران در خارج از کشور به صورت رایگان آموزش دیده اند تا مدل شوند و در جامعه بچرخند و قبح حیا و عفت و غیرت را بگیرند.

وی افزود: در طرح نور به دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خود هستیم و همینطور نیز بر علیه اراذل و بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه هم تلاش می‌کنیم.

مردم قم در این تجمع با سر دادن شعار‌های نیروی انتظامی تشکر تشکر، مرگ بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل، سردار قهرمان تشکر تشکر، پلیس فداکار تشکر تشکر، الله اکبر، نهضت ما جلوه‌ای از کوثر است پیروی از فاطمه اطهر است، حجاب ما مظهر ایمان ماست، حمایت خود از اجرای طرح نور در کشور را اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت