Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بحث انتخابات هیئت فوتبال استان تهران این روز‌ها با توجه به مخالفت اداره کل ورزش و جوانان تهران با ادامه فعالیت حبیب الله ابوالحسن شیرازی در سمت ریاست این هیئت و لزوم تعیین سرپرست برای برگزاری مجمع به یکی از مسائل جنجالی فوتبال ایران تبدیل شده است و با وجود اینکه فدراسیون فوتبال درنظر دارد این انتخابات در تاریخ ۶ یا ۷ آذر برگزار شود، اما با توجه به اصرار رضا گل محمدی روی تعیین سرپرست جای شیرازی، این موضوع مسکوت مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی شایعاتی هم درباره انتخاب فعالیت‌های برخی کاندید‌اها برای جمع آوری رای منتشر شده است. طبق برخی اخبار یکی از کاندید‌اهای ریاست هیئت تهران که سابقه فوتبالی هم دارد مدعی شده از سوی نامزد دیگری با پیشنهاد دریافت سانتافه برای کنار کشیدن از انتخابات مواجه شده و البته برخی اخبار  هم از تحرکات خود این کاندید برای رای جمع کردن حکایت دارد.

نیما نکیسا که یکی از کاندید‌اهای با سابقه فوتبالی هیئت تهران محسوب می‌شود در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: اولین باری است که چنین موضوعی را می‌شنوم و هیچ اطلاعی درباره این پیشنهاد‌ها ندارم. سابقه من در فوتبال ایران مشخص است و من هم مانند هر نامزد دیگری تنها یک شانس دارم. بهتر است وارد چنین فضا‌هایی نشویم. بازهم تاکید می‌کنم با توجه به اینکه تنها یک شانس دارم سعی کردم با ارائه برنامه هایم به هیئت‌ها و اعضای مجمع برای حضور در انتخابات فعالیت کنم. تحصیلات دانشگاهی ام مربوط به فوتبال است و سال‌ها در این زمینه کار کرده ام.

او افزود: حرف‌هایی که باید به اعضای مجمع می‌گفتم زده ام  و هیچ اطلاعی ندارم که چه کسی می‌خواهد چه بدهد و چه بگیرد. وارد شدن در اینگونه مسائل در شان من نیست. همیشه ارتباط خوبی با هیئت‌های فوتبال داشته ام و سعی کرده ام به تمام افرادی که  با آن‌ها کار می‌کنم احترام بگذارم. شیرازی هم برای من قابل احترام است و می‌دانم زحمات زیادی برای هیئت فوتبال تهران کشیده است.

بیشتر بخوانید: فوتبال تهران اسیر مهندسی انتخابات/ پایتخت در چالش چسبیده‌ها!

نکیسا درباره ارزیابی اش از فضای انتخاباتی هیئت فوتبال تهران تصریح کرد: وقتی یک بحثی بیش از حد طول بکشد، لوث می‌شود. در این وضعیت آدم‌ها به جان هم افتاده و حرمت‌ها را به هم می‌ریزند. چنین شایعاتی مطرح می‌شود. اولین باری است می‌شنوم یک کاندیدا به کاندیدای دیگر پیشنهاد دریافت خودروی سانتافه داده باشد.

مسئول توسعه فوتبال پایه فدراسیون فوتبال درباره اینکه رضا گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرده است تا زمانیکه برای هیئت فوتبال تهران سرپرست تعیین نشود، اجازه برگزاری انتخابات را نمی‌دهد، گفت: طبق اطلاعاتی که دارم اکنون انتخابات هیئت فوتبال سمنان، بوشهر، گیلان هم به تعویق افتاده است. اکنون بحث گل محمدی، مهدی تاج، اداره کل و فدراسیون نبست. می‌گویم اگر اساسنامه یا آئین نامه قوی‌ای وجود داشت تا همه در راستای آن حرکت کنند هیچکس ناراحت نمی‌شود، اما وقتی اساسنامه ایراد داشته باشد افراد رو به روی هم قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

اظهارات نکیسا درباره انتخابات هیئت فوتبال تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز

مهدی تقدسی از آغاز اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز (یکشنبه)  خبر داد و گفت: چهار خودروی وارد شده صرفاً برای متقاضیان دور اول (ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١) عرضه خواهد شد.

مدیر سامانه یکپارچه خودروها اعلام کرد این مرحله از فروش خودروهای وارداتی که اولین دور از فروش خودروهای برقی است، صرفاً برای متقاضیان مرحله اول ثبت‌نام‌ خودروهای وارداتی که اسفند ماه سال ١۴٠١ با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، امکان ثبت درخواست یک خودرو از چهار خودروی عرضه شده وجود خواهد داشت.

او افزود: در این دور از فروش خودروهای وارداتی،  دو خودروی برقی شامل هیوندای برقی (وارد شده توسط معین‌خودرو) و ‌ خودروی برقی وارداتی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، یک خودروی هیبریدی (لاماری) و یک خودروی نیسان سانی (وارد شده توسط معین‌خودرو) عرضه شده است.

متقاضیان از عصر امروز (یکشنبه) تا پایان روز سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت ماه) فرصت دارند از بین چهار خودروی وارد شده، یک محصول را انتخاب کنند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب
  • فضاپیمای پرسروصدای بوئینگ ناکام شد!
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • در مرحله دوم انتخابات، نامزدی که اکثریت نسبی آرا را کسب کند، پیروز است
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس