Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@03:23:16 GMT

اعلام سهمیه سوخت سرویس مدارس

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۰۴۲۸

اعلام سهمیه سوخت سرویس مدارس

دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهر‌های کشور، سهمیه سوخت سرویس مدارس کشور را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، پوریا محمدیان دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهر‌های کشور در خصوص سهمیه سوخت تاکسی‌های درون شهری اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفت و تجربه‌ای که از پروژه قبلی اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین در کشور داشتیم، سهم تاکسی‌های تک سوز ۴۰۰ لیتر در ماه تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد ناوگان تاکسی کشور دوگانه سوز است، ادامه داد: برای تاکسی‌های دوگانه‌سوز ۲۰۰ لیتر در نظر گرفته شد که با توجه به تغییراتی که دیروز انجام شد این مبلغ به ۲۵۰ لیتر در ماه برای تاکسی‌های دوگانه سوز تغییر کرد.

دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهر‌های کشور درباره سهمیه سوخت ون افزود: با توجه به اینکه مصرف این خودرو‌ها بیشتر از تاکسی‌های تک سوز است، برای آن‌ها ۶۰۰ لیتر در ماه سهمیه تعیین شده است.

وی در خصوص آژانس‌ها نیز گفت: برای آژانس‌های تاکسی تلفنی، سهمیه‌ای که در نظر گرفتیم شامل ۲۰۰ لیتر برای تاکسی‌های تلفنی بنزینی و ۱۲۰ لیتر در ماه برای تاکسی‌های تلفنی گازسوز است.

محمدیان با اشاره به سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی بیان کرد: در صورتی که راننده این تاکسی‌ها بیش از ۲۰۰ کیلومتر در ماه رانندگی کرده باشد، مابه التفاوت آن تا سقف ۳۰۰ لیتر در ماه، سهمیه بنزین پیش‌بینی شده است.

دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهر‌های کشور در خصوص سهمیه سوخت وانت‌بار‌ها و موتورسیکلت‌ها اظهار کرد: سهمیه سوخت وانت‌های پرمصرف بنزینی ۳۰۰ لیتر، دوگانه‌سوز ۱۲۰ لیتر و سهمیه سوخت وانت‌های کم مصرف بنزینی ۲۰۰ لیتر و دوگانه سوز ۶۰ لیتر در ماه پیش‌بینی شده است. ضمن اینکه سهمیه موتورسیکلت در هر ماه ۲۵ لیتر در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص سهمیه سرویس مدارس نیز گفت: سرویس‌های مدارس در قالب سامانه سپند (ناوگان پایش حمل و نقل دانش‌آموزی) ساماندهی می‌شود و جابجایی مسافر که دانش‌آموز است، انجام می‌دهد و در نتیجه مشمول سهمیه سوخت قرار می‌گیرد.

محمدیان با بیان اینکه در گذشته سرویس مدارس جزو سهیه‌بگیر‌های بنزین نبود، تصریح کرد: بر این اساس برای سرویس‌های مدارس ۱۲۰ لیتر در ماه سهمیه بنزین در نظر گرفته شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سرویس مدارس سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان

ایسنا/سمنان  فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در فروردین ماه امسال توسط ماموران انتظامی استان خبر داد.

سردار جلیل موقوفه ئی ۵ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران کلانتری و پاسگاه های انتظامی استان با همکاری پلیس های تخصصی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی در فروردین ماه به صورت فعالانه و هدفمند اقدامات خود را اجرایی کردند. 

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند پلیس در این راستا افزود: ماموران موفق شدند با انجام ماموریت های خاص پلیسی در بازه زمانی یک ماهه ۵۶۷ هزار و ۴۶۵ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف و ضبط کنند. 

سردار موقوفه ئی از دستگیری ۱۰ نفر و توقیف چندین دستگاه وسیله نقلیه از قاچاقچیان خبر داد و گفت: به گفته کارشناسان ارزش تقریبی سوخت های قاچاقی کشف شده‌ ۱۸۱ میلیارد ریال است. 

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پلیس برای حفظ و توسعه منابع ملی با اقتدار در برابر قاچاقچیان سوخت ایستاده است از شهروندان خواست: اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان میامی نیز ‌از کشف ۱۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه خودروی سمند توسط ماموران پاسگاه انتظامی فرومد خبر داد. 

سرهنگ حسین عجم افزود: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران پاسگاه انتظامی فرومد حین ایست و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سمند مظنون و به راننده آن دستور ایست داد. 

وی با بیان اینکه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس از محل متواری شد ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت خودرو و عدم توجه راننده به هشدارهای پلیسی ماموران با رعایت تمامی جوانب اقدام به شلیک سمت لاستیک وسیله نقلیه قراری کردند. 

سرهنگ عجم از توقف پژو توسط ماموران خبر داد و اظهار کرد: راننده که اهل و ساکن یکی از استان های شرقی کشور دستگیر و از داخل خودروی وی ۱۰۰۰ لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان میامی تصریح کرد: با تکمیل پرونده راننده متخلف به مراجع قضایی معرفی و وسیله نقلیه وی توقیف شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور