Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@04:10:04 GMT

برتری دقیقه نودی استقلال مقابل سرخپوشان پاکدشت

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۰۴۷۰

برتری دقیقه نودی استقلال مقابل سرخپوشان پاکدشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 11:30 امروز در چارچوب بازی تدارکاتی در ورشگاه غدیر مقابل تیم دسته اولی سرخپوشان پاکدشت به میدان رفت و با نتیجه سه بر دو به برتری دست پیدا کرد.

استقلال در این مسابقه با ترکیب پورحمیدی، یزدانی، میلاد باقری، طاهرخانی، رضا آذری، بلبلی، آقایی، رضاوند، کارگر، خادم‌پور، تبریزی به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۹ حمید کاظمی، بازیکن تیم سرخپوشان یک ضربه پنالتی را از دست داد و توپ از کنار دروازه پورحمیدی به بیرون رفت. گل اول تیم استقلال، دقیقه ۳۵ روی نفوذ خوب رضاوند از جناح راست، سینا خادم‌پور اولین گل استقلال در این بازی را به ثمر رساند.

دقیقه ۳۷ دومین پنالتی برای تیم سرخپوشان به دست آمد که پورحمیدی این ضربه را با واکنش خوب مهار کرد. نیمه اول این مسابقه با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسیده بود.

پورحمیدی، چشمی، دانشگر، یزدانی، میلیچ، غفوری، علی کریمی، ریگی، رضاوند، دشتی، اسماعیلی بازیکنان استقلال در نیمه دوم بودند.

گل دوم تیم استقلال در دقیقه ۶۵ روی ارسال وریا غفوری و ضربه علی دشتی که توپ به تیر افقی دروازه سرخپوشان برخورد کرد و در برگشت فرشید اسماعیلی با ضربه سر دروازه حریف را گشود. دقیقه ۷۰ دیاباته به جای رضاوند وارد زمین شد.

اولین گل سرخپوشان در دقیقه 82 توسط امیرحسین فشنگچی به ثمر رسید. هشت دقیقه بعد از گلزنی بازیکن سابق پرسپولیس، حامد شعبانی دومین گل سرخپوشان را به ثمر رساند. در حالیکه به نظر می‌رسید بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد، فرشید اسماعیلی در دقیقه 2+90 سومین گلزن استقلال در این بازی شد و برتری همبازیانش را رقم زد.

256 43

کد خبر 1322069

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال آندره استراماچونی سهمیه بندی بنزین بنزین باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا مارک ویلموتس هدفمندسازی یارانه ها یارانه تجمعات اعتراضی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید

بانوی پیر به لطف یک گل دیرهنگام صعودی ناپلئونی را به فینال کوپا ایتالیا تجربه کرد.

به گزارش مشرق، در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست ۲ بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری ۲ بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری ۳ بر ۲ و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه ۱۲ با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه ۴۹ دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی ۲-۲ کشاند. یووه اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه ۸۱ آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه ۸۳ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

دیگر خبرها

  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید