Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری به نقل از ایرنا، سردار احمد نوریان در این اطلاعیه که روز یکشنبه انتشار یافته است، تصریح کرد: در پی اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و اصلاح قیمت بنزین، اعتراضاتی از سوی بخشی از مردم صورت گرفت که بدیهی است با تدبیر مسئولان مربوطه، ابعاد و جزئیات آن با رعایت حقوق و منابع عمومی تبیین و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است: در این شرایط عناصری با هدایت معاندین خارج از کشور و منفعت‌طلبان داخلی اقدام به سوءاستفاده از مطالبات مردم کرده و با برهم زدن نظم و امنیت عمومی و با رفتارهای تخریب‌گرایانه، به اموال عمومی و خدمات شهری همچنین کسب‌وکار مردم آسیب رسانده و باعث خسارت‌های جانی و مالی و رعب و حشت در جامعه شده‌اند که نتیجه‌ای جز خوشحالی دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی به همراه ندارد.

این اطلاعیه افزوده است: در پی تماس‌های مکرر و مطالبات مردمی از پلیس مبنی بر بازگشت آرامش به جامعه و برخورد با تأمین‌کنندگان و اختلالگران نظم و امنیت، نیروی انتظامی بر اساس وظایف ذاتی و قانونی خود با این تحرکات مذبوحانه به طور قاطع برخورد خواهد کرد.

سردار نوریان در این اطلاعیه افزود: انتظار دارد مردم عزیز با هوشیاری و درایت ضمن طرد عناصر فرصت‌طلب و خودفروخته در برقراری نظم و آرامش عمومی، پلیس خدمتگزار خود را یاری کنند.

در این بیانیه تصریح شده است: لازم به ذکر است نیروی انتظامی ضمن احترام به حقوق عامه ملت بدون تسامح هیچ‌گونه مماشاتی را با برهم‌زنندگان نظم و امنیت نداشته و با شناسایی سرکردگان و عوامل میدانی آن‌ها با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 463635

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی

به گزارش همشهری آنلاین، در روزهای گذشته اخباری با تیتر «اقدام عجیب برج میلاد در جذب نیرو؛ ۲ ماه کار، بعد اخراج!» منتشر شده بود.

روابط‌عمومی برج میلاد با صدور اطلاعیه‌ای هرگونه ادعاهای مطرح شده درباره جذب ۲ماهه یا اخراج نیروهای خود را تکذیب کرد. در متن این اطلاعیه آمده است:

با توجه به انتشار این خبر در برخی رسانه‌ها و طرح ادعاهای صورت گرفته در خصوص اخراج نیروهای کار شرکت برج میلاد تهران، این شرکت ضمن اعلام کذب بودن مطالب منتشر شده موارد ذیل را جهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌دارد:

۱. جذب نیروی انسانی در برج میلاد پس از دریافت مجوز های لازم از شهرداری تهران و در چهارچوب قوانین و مقررات و طی شدن فرایندهای قانونی صورت می‌گیرد و هر گونه جذب و شرایط آن از طریق روابط عمومی شرکت بصورت شفاف اطلاع رسانی خواهد شد.

۲. در ماه‌های اخیر هیچ فراخوانی جهت جذب منتشر نشده است. مطالبی مانند جذب موقت افراد برای کار موقت ۲ ماهه شب عید، اساساً کذب و زاییده تخیلات نویسنده مطلب است.

۳. طبق روال دائمی، کلیه حق و حقوق همکاران شاغل در شرکت برج میلاد به طور کامل پرداخت شده است.

۴. در ماه های اخیر هیچ گونه اخراج یا تعدیل حتی یک نفر از همکاران خدوم این شرکت انجام نگرفته است.

۵. بدیهی است برج میلاد حقوق قانونی خود برای پیگیری قضایی رسانه‌های منتشرکننده اکاذیب را محفوظ می‌داند.

کد خبر 849333 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها برج میلاد شهرداری تهران پایتخت

دیگر خبرها

  • اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • تشدید برخورد با خودرو‌های هنجارشکن در میاندوآب
  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند
  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند