Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@04:54:10 GMT

نکیسا: تیم ملی نیاز به آرامش و زمان دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۰۵۲۳

نکیسا: تیم ملی نیاز به آرامش و زمان دارد

خبرگزاری میزان- پیشکسوت فوتبال گفت: تیم ملی نیاز به آرامش و زمان دارد تا بتواند در مسیر موفقیت قرار بگیرد. تاریخ انتشار: 13:57 - 26 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۶۱۰

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نیما نکیسا، دروازبان سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی نیاز به آرامش و زمان دارد تا بتواند در مسیر موفقیت قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به بازیکنان بزرگی که در تیم ملی فوتبال وجود دارد مردم انتظار شکست را نداشتند و این حق را به مردم عزیز کشورمان می‌دهیم. اما باید زمان بگذرد تا تیم ملی برنامه‌هایش را هدف‌مند پیش ببرد و به موفقیت برسیم.

وی گفت: اشتباهی که در این مقطع زمانی رخ داده این است که برخی روز‌های آخر سرمربیگری کارلوس کی‌روش را با روز‌های ابتدایی کار مارک ویلموتس مقایسه می‌کنند. کی‌روش سال‌ها با تیم ملی کار کرده و شناخت خوبی از بازیکنان داشت. ویلموتس مربی با شخصیتی است و یکی دو نتیجه در مسابقات اخیر نباید قابل اسناد باشد. تیم ملی همانطور که در بالا اشاره کردم نیاز به زمان و فرصت دارد.

وی در خصوص اینکه در زمینه شکست فدراسیون فوتبال باید پاسخگو باشد گفت: فدراسیون بلافاصله بعد از دیدار ایران و عراق بیانیه‌ای صادر کرد و از مردم عزیز ایران عذرخواهی کرد. زمان باخت اولین نوک پیکان به سوی مسئولین فدراسیون فوتبال است و زمان برد عکس‌های دسته جمعی و تعریف و تمجید. زمانی که فدراسیون برای تهیه امکانات تیم ملی به آب و آتش می‌زد برخی کجا بودند؟ باید انصاف داشته باشیم. درجام ملت‌های آسیا ۹۶ امارات زمانی که کره جنوبی از ایران ۶ گل خورد، فدراسیون این کشور عذرخواهی کرد، اما همچنان کره جنوبی یکی از بهترین تیم‌های آسیا است. تیم برزیل زمانی که از آلمان ۷ گل خورد چه اتفاقی افتاد؟ عذرخواهی، آرامش و تلاش برای روند رو به رشد و در نهایت برزیل همچنان بهترین تیم جهان است. پس با نقد‌های غیر منصفانه و بیان حواشی شرایط تیم ملی را برهم نزنیم.

نکیسا در پایان گفت: مطمئنا تیم صعود می‌کند. ۳ بازی خانگی داریم که می‌توانیم ۹ امتیاز شیرین را بگیریم. تیم ملی فوتبال ایران بازیکن بزرگ زیاد دارد و این امر توقع مردم را بالا برده است. باید کار و تلاش کنیم تا به نتیجه دل‌خواه خود برسیم.

بیشتر بخوانید: پویش دوشنبه ورزشی در مدرسه کودکان استثنایی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیما نکیسا تیم ملی پیشکسوت فوتبال دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶  به مصاف هنگ کنگ می رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می شود.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می رود. این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد