Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-08@22:09:35 GMT

جمع‌آوری امضا برای استیضاح لاریجانی در مجلس

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۰۵۷۲

خرداد: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به همراه حواشی در نوبت صبح به پایان رسید.
به گزارش خرداد از ایلنا، جلسه نوبت صبح مجلس شورای اسلامی متاثر از جلسه غیرعلنی، برخی حواشی را با خود به همراه داشت.
در ابتدای جلسه، نمایندگان به هنگام بررسی دستور کار امروز بدون توجه به آنچه در صحن مجلس می‌گذرد، تذکرات بنزینی به رئیس مجلس و سران قوا دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غلامرضا کاتب معتقد بود که رئیس مجلس باید نظرات آنان را به دستگاه‌های اجرایی منعکس می‌کرد و یا مقدسی دیگر نماینده مجلس عنوان کرد که ما باید به قانون احترام می‌گذاشتیم و در قالب برنامه طرح اصلاح قیمت و سهمیه‌بندی بنزین را به مجلس ارائه می‌کردیم، اما آن چیزی که در صحن مجلس بیش از هر چیز توجه جلب می‌کرد تکاپوی مجتبی ذوالنور نماینده قم برای جمع‌آوری امضا جهت استیضاح رئیس مجلس بود.
ذوالنور که دست به امضا جمع کردن خوبی دارد سعی داشت دیگر نمایندگان را متقاعد کند که نامه استیضاح لاریجانی را امضا کنند که به گفته برخی از نمایندگان ۱۰ امضا نیز پای نامه‌اش جا خوش کرد.
در ادامه اسدالله عباسی در جمع خبرنگاران حاضر شد و ضمن بی‌اطلاعی از افزایش قیمت بنزین در روز پنجشنبه، گفت: ما اطلاعی از این نداشتیم که چه زمانی قرار است بنزین گران شود؛ ما نماینده مجلس هستیم، اما نمی‌دانیم؛ جلسه امروز صبح هم به همین خاطر بود، آقای شمخانی مطالبی را مطرح کردند و سخنان رهبری قرائت شد ما نیز از تصمیم سران سه قوا حمایت و در جهت کنترل قیمت‌ها به دولت کمک خواهیم کرد.
پس از پایان جلسه علنی، نمایندگان در صحن با خبرنگاران به گفتگو پرداختند که مهمترین خبری که نقل شد استعفای محمود صادقی نماینده تهران بود.
صادقی قرار است استعفایش را در نوبت عصر در اعتراض به نادیده گرفتن مجلس در تصمیمات مهم تقدیم هیات رئیسه کند که گفته می‌شود برخی دیگر از نمایندگان نیز با وی همراهی خواهند کرد. برچسب ها: علی لاریجانی ، مجلس ، بنزین

منبع: خرداد

کلیدواژه: علی لاریجانی مجلس بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این نماینده زن مجلس متولد سال ۱۳۶۵ است /کدام نمایندگان زن دهه شصتی هستند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از میان ۲۴۵ منتخب مرحله اول انتخابات مجلس دوازدهم، ۴ زن متولد دهه شصت در زمره جوان ترین نمایندگان این دوره از مجلس، هستند.

در این میان، زهرا خدادادی متولد ۱۳۶۵ از حوزه انتخابیه ملکان و لیلان، جوان ترین زن مجلس دوازدهم است. همچنین فاطمه جراره متولد ۱۳۶۳ از حوزه انتخابیه بندرعباس و قشم، زهرا سعیدی مبارکه متولد ۱۳۶۲ از حوزه انتخابیه مبارکه و بهشید برخوردار متولد ۱۳۶۰ از حوزه نماینده اقلیت زرتشتیان نیز نامشان در میان متولدین دهه شصت مجلس دوازدهم به چشم می خورد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903473

دیگر خبرها

  • رئیس فراکسیون کارگری مجلس: درخواست ابطال مصوبه دستمزد کارگران به دیوان عدالت اداری داده شده
  • افشاگری درباره غیبت‌های مشکوک برخی نمایندگان مجلس
  • سلیمی نماینده مجلس: بعضی از نمایندگان کمتر از ۱۰۰ روز در مجلس حضور داشته‌اند
  • افشاگری جدید یک نماینده مجلس درباره دریافت خودرو فیدلیتی توسط نمایندگان
  • افشاگری ها ادامه دارد /بعضی از نمایندگان کمتر از ۱۰۰ روز در مجلس حضور داشته اند /چطور استیضاح وزیر صمت یک دفعه در نوبت اول قرار گرفت؟
  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است
  • این نماینده زن مجلس متولد سال ۱۳۶۵ است /کدام نمایندگان زن دهه شصتی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم