Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@13:41:27 GMT

بارش برف در تهران از عصر فردا

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۰۷۶۶

آفتاب‌‌نیوز :

سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز در تهران بارش نداریم اما استان‌های نواحی مرکز و جنوب کشور شاهد بارندگی هستند.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: بر اساس پیش بینی های این سازمان، بارش ها امروز در مناطق مرکزی و جنوبی کشور ادامه دارد و مشخصا در استان های اصفهان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و خوزستان شاهد بارش باران و برف خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق ضائیان افزود: بر اساس پیش بینی ها، بارش های عمدتا حجیم در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، بخش هایی از استان فارس و بخش هایی از خوزستان به ویژه در شرق و جنوب استان اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: فردا نیز در همین نواحی شدت بارش ها پیش بینی شده، اگر چه بارش ها هم اکنون نیز به شکل برف در استان مرکزی، اصفهان و دیگر استان های نواحی مرکز کشور ادامه دارد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در تهران شاهد بارش خاصی نخواهیم بود اما فردا بارش برف عمدتا در بعدازظهر در پایتخت رخ خواهد داد، اگر چه ممکن است شاهد بارش برف از صبح فردا در تهران باشیم اما عمده بارش برف در تهران در بعدازظهر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هواشناسی بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوه‌نوردی ممنوع!

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، وضعیت جوی مناطق کوهستانی کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۶ و ٧ اردیبهشت)، طی این مدت استقرار هوای پایدار و افزایش دما طی روز در نیمه غربی کشور و تداوم فعالیت سامانه بارشی در بخش‌های شرقی و مرکزی کشور پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی امروز کماکان بارش‌های رگباری و گاهی شدید همراه با رعدوبرق و تگرگ و وزش تندباد در بخش‌های مرکزی و جنوب شرق کشور به‌ویژه ارتفاعات کرمان، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان تداوم دارد که می‌تواند منجر به جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه‌ها، رانش و لغزش زمین و ریزش سنگ شود.

طی این روز همه فعالیت‌های مرتبط با طبیعت شامل کوهنوردی، دره‌نوردی، پروازهای تفریحی، تردد در حاشیه رودخانه‌ها و … در این مناطق مخاطره آمیز است.

براین اساس روز جمعه بارش‌ها با شدت کمتر و محدودتر در بخش‌های جنوب شرق کشور به‌صورت رگبار و رعدوبرق ادامه دارد و در سایر مناطق کشور با توجه به استقرار هوای پایدار، افزایش دما طی روز و گاهی وزش باد مهمترین پدیده جوی است.

با توجه به بارش قابل ملاحظه برف طی روزهای گذشته در قله‌های مرتفع البرز شرقی، شرایط برای وقوع بهمن در این مناطق مهیاست بنابراین از تردد در مسیرهای مستعد بهمن اجتناب شود.

همچنین وضعیت جوی ارتفاعات شمال تهران، طی این مدت استقرار هوای پایدار پیش‌بینی می‌شود و روزها آفتابی و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.

کد خبر 6088282 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور
  • پیش‌بینی بارش باران در این استان‌ها
  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوه‌نوردی ممنوع!
  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • تداوم بارش‌ها و رگبارهای بهاری در یزد تا فردا
  • هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق
  • تداوم بارش‌ها تا فردا
  • سایه باران کماکان بر سر تهران